Malce več kot pet metrov dolg Rampage, ki s tekočih takov prihaja v Braziliji, je namenjen tudi evropskim kupcem, ki cenijo aktiven življenjski slog, uradno premiero pa bo doživel v Italiji.
Ram za Evropo predstavlja svoj kompaktni pickup Rampage, ki je brazilskega porekla, njegova »evropska premiera« pa je bila predvidena na razstavi Fieracavalli v Veroni v Italiji, ki se je odvijala med 6. in 9. novembrom. Ta pickup z enodelno karoserijo je namenjen kupcem, ki cenijo aktiven življenjski slog, in je s svojo dolžino 5.028 mm bolj primeren za evropske ceste kot večja serija Ram 1500. Njegov cilj je zapolniti vrzel med C-SUV-ji in srednje velikimi poltovornjaki, saj ponuja vsakodnevno uporabnost in robusten videz, kot je razvidno iz predstavljenega modela Rebel.



















Rampage temelji na enodelni platformi Stellantis Small Wide, ki jo uporabljata tudi Alfa Romeo Tonale in Dodge Hornet. V Južni Ameriki je pickup na voljo z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom in standardnim pogonom na vsa štiri kolesa. Na voljo so 2,0-litrski bencinski motor »Hurricane 4« z močjo 203 kW (272 KM) in navorom 400 Nm ter novi 2,2-litrski turbodizelski motor z močjo 147 kW (200 KM) in navorom 450 Nm. Končne specifikacije za evropski trg še niso potrjene.









Čeprav se evropski model zdi identičen svojemu južnoameriškemu kolegu, se pričakuje, da bodo končne specifikacije in cene v evrih objavljene na dogodku v Veroni. Zanimivo je, da Rampage ni načrtovan za ameriški trg. Zaradi uvoznih tarif se bo Ram namesto tega osredotočil na razvoj novega srednje velikega pickupa z lestvastim okvirjem – potencialnega naslednika Dakote – posebej za Severno Ameriko, da bo lahko konkuriral tekmecem, kot je Ford Ranger.


