V drugo se je “raketa” morala zaradi ekoloških razlogov pred dvema letoma posloviti, tretja generaciji je zdaj na voljo v različicah R in GT, ki se med seboj razlikujeta po stopnji opremljenosti in komponentah, obema pa je skupen predvsem nov trivaljnik.
Njegovo prostornino so s prejšnjih 2294 povečali na 2458 kubičnih centimetrov, moč pa s 148 na konkretnih 167 KM. Še bolj impresiven je podatek o največjem navoru, ki že pri 4000 vrtljajih doseže 221 Nm. Triumph Rocket 3 je torej rekorder glede navora v kategoriji serijskih motociklov.
V primerjavi s predhodnikom pa ni samo močnejši, ampak je tudi občutno lažji. Samo težo motorja so oklestili za dobrih 18 kilogramov, z vgradnjo enojne aluminijaste nihajke in novim okvirjem pa še dodatnih 22 kilogramov, tako da prazen tehta malce manj kot 300 kilogramov.
Zakaj bi človek vozil takšno zverino? Zato, ker ti vsaka vožnja z njo pričara nasmeh na obraz. Triumph Rocket 3 bo v različicah R in GT na voljo v prvih mesecih prihodnjega leta.