Kaj bo nastalo iz sanjskega moštva pri Mercedesu? Srebrne puščice so v hibridnem obdobju Formule 1 nepremagane. Šest zaporednih dirkaških in konstruktorskih naslovov, česar še nikoli nismo videli. Toda po koncu sezone 2020 poteče pogodba s šestkratnim svetovnim prvakom Lewisom Hamiltonom in Britanec je večkrat poudaril, da je njegova prihodnost tesno povezana s šefom ekipe Toto Wolffom.
Kaj se bo torej zgodilo z Avstrijcem? Za kolege iz avstrijske televizije ORF je Wolff razkril nekatere detajle: “Ozreti se moramo nazaj. Kako sva skupaj z Nikijem leta 2013 pristopila k tej avanturi, tega nisva storila le kot sodelavca, udeležila sva se tudi pri dirkalnem moštvu. Zato se ne postavlja le vprašanje, ali bi lahko nekje drugje sprejel službo, temveč veliko bolj, ali bom sploh nadaljeval v Formuli 1. Toda trenutno se zabavam in verjamem, da je to najbolj pomembno. Seveda je manj zabavno, ker Nikija ni več med nami. Toda to delo me še naprej motivira. Lepo je imeti vse te povezave v Formuli 1 in da lahko uživamo zaupanje uprave. Istočasno pa imamo v Veliki Britaniji neverjetno dobro ekipo. Dokler bom verjel, da lahko nekaj prispevam, da ne bom nazadoval v povprečje, bom nadaljeval s svojim delom.“
Toda angažiranje pa ni odvisno le od Wolffa, temveč se v prostoru nahaja veliko vprašanje, ali bo Mercedes še naprej nastopal v Formuli 1. Toto Wolff: “Kot poslovnež razmišljaš dolgoročno. Tukaj premisliš, ali se bo Formula 1 naprej pozitivno razvijala. Tukaj bi odgovoril pritrdilno. Ali imamo skupen cilj z Daimlerjem? Tudi tukaj je odgovor pritrdilen. Daimler in Mercedes izdelujeta cestne avtomobile in dirkalnike, to je naše jedro posla in zaradi tega si želimo skupaj nadaljevati.“
Mercedes se je pridružil tudi Formuli E, toda po besedah Wolffa ta električna serija ne bo tako hitro ujela popularnosti Formule 1. “Formula 1 ima to ogromno zgodovino, ki traja 70 let in se lahko pohvali z dvema milijardama gledalcev. Formula E ima le delček od tega. Formulo E prej vidim kot kakšno razburljivo Start-Up podjetje. In kdor je bil v industriji pred desetimi leti Start-Up podjetje, je lahko danes vodilno podjetje na trgu. Formula E se uveljavlja, toda nikoli ne bo tako velika kot Formula 1. Formula E je bolj urbana, dirka sredi velikih mest, je drugačna in tudi napeta. Toda zame je to bolj zabava kot šport.“
Wolffu se je v zadnjem času tudi pripisovalo, da je potencialni kandidat za prvega moža Formule 1 in s tem naslednik Chase Careya. Avstrijec k temu doda: “Mene zabavata štoparica in izziv, da se lahko vsak drugi teden soočim z brutalno resnico. To je zame največji izziv. Formula 1 je zelo kompleksen posel – sponzorstva, pogodbe z organizatorji dirk, televizija. Ne hvala, trenutno me bolj zabava vodenje ekipe.”