Že pred pričetkom uradnih zimskih testiranj Formule 1 pred sezono 2020, bo Ferrari že odpeljal svoje prve kroge. 8. februarja bo namreč Scuderia v Jerezu prvič preizkusila 18 palčne gume, ki se bodo v Formulo 1 uvedle v sezoni 2021. Ferrari je namreč poleg Renaulta in Mercedesa ena izmed treh ekip, ki je predelala dirkalnik za testne namene novih 18 palčnih koles. Medtem ko sta Renault in Mercedes že letos testirala nove gume generacije 2021, se je prvi test za Ferrari iz stroškovnih razlogov prestavil na začetek prihodnjega leta.
Testni dirkalnik za testiranje gum mora biti predelani dirkalnik sezone 2018 ali 2019. Novi dirkalniki sezone 2020, katerega bo na primer Ferrari predstavil 11. februarja, na tem testu niso dovoljeni. To je zapisano tudi v športnem pravilniku. Prav tako ni dovoljeno testirati posamezne dele dirkalnika, te bodo ekipe lahko preizkušale šele na uradnem zimskem testu pred sezono, ki se prične 18. februarja v Barceloni in bo letos za dva dni krajši. Tekom sezone 2020 bo imel Pirelli za testiranje novih gum letnika 2021 na razpolago 25 dni. K temu je potrebno še prišteti uraden test po finalu sezone v Abu Dabiju. Slednji bo v prihodnjem letu trajal tri dni.
Pri tem bodo imele tudi druge ekipe priložnost, da testirajo gume za 18 palčna platišča, vendar bodo mora svoje dirkalnike primerno predelati. Če bodo to storile, bo moral najmanj en dan za volanom sedeti stalni dirkač sezone 2020. Prav tako bo šele po koncu sezone v Abu Dabiju na sporedu testiranje mladih dirkačev, kjer bodo smeli nastopiti dirkači, ki niso odpeljali več kot dve dirki Formule 1. Tukaj bo ekipam prepuščeno, ali bodo za mlade dirkače uporabili regularni dirkalnik sezone 2020 ali pa predelani testni dirkalnik z gumami sezone 2021.