in ,

LAND ROVER DEFENDER Project Blackcomb: Elegantno po brezpotjih

Pravkar minulo leto nam je prineslo številne avtomobilistične novosti, med njimi tudi novega Defenderja. Kljub vsemu se na drugi strani najdejo junaki, ki jim je prejšnja različica bolj všeč.

To velja tudi za podjetje East Coast Defender’s (ECD), ki je predstavilo primerek po imenu Project Blackcomb, temelječ sicer na Defenderju 90. Posebneža je mogoče dobiti le v ekskluzivni Zermatt srebrni barv zunanjosti in v kombinaciji s črnino, nataknili pa so mu 18-palčna lahka platišča Sawtooth, ki jih zaobjemajo BF Goodrichove pnevmatike, kar ob vsem ostalem omogoča predvsem uporabnost na neutrjenih terenih.

Notranjost je sledi tako udobju kot praktičnosti.

Za spremenjen videz poskrbi tudi nov sprednji odbijač z vgrajenimi dnevnimi svetili, v notranjosti pa na voznika in potnike čakajo športni sedeži v usnju, volanski obroč Momo in nov infozabavni sistem z vrhunskim avdio sistemom. Pri EDC so poskrbeli tudi za možnost zagona motorja »od daleč«, brezkontaktni ključ, Wi-Fi dostopno točko in samodejno prilagodljive žaromete, namesto druge sedežne vrste sta dva dodatna sedeža, ki ju je mogoče zložiti v stran, ko je potrebnega več prostora za prtljago.

ECD Project Blackcomb je na voljo izključno v Zermatt srebrni kovinski barvi.

Večina ECD-jevih Defenderjev poganja LS3 V8 iz Chevroleta Corvette in slednje velja tudi za Project Blackcomb. 6,2-litrski V8, ki zmore 565 KM, je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, kar več kot zadošča ne samo za brezpotja, temveč tudi za ustrezne pospeške pri avtocestni vožnji.

Namesto druge sedežne vrste sta vgrajena dva sedeža, ki ju je mogoče zložiti ob stranski steni.

1 komentar

Komentiraj

One Ping

  1. Pingback:

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Robert KUBICA v vlogi rezervnega dirkača ekipe ALFA ROMEO

2020 in rojstni dan FORMULE 1: 70 LETNICA z novim LOGOTIPOM