To velja tudi za podjetje East Coast Defender’s (ECD), ki je predstavilo primerek po imenu Project Blackcomb, temelječ sicer na Defenderju 90. Posebneža je mogoče dobiti le v ekskluzivni Zermatt srebrni barv zunanjosti in v kombinaciji s črnino, nataknili pa so mu 18-palčna lahka platišča Sawtooth, ki jih zaobjemajo BF Goodrichove pnevmatike, kar ob vsem ostalem omogoča predvsem uporabnost na neutrjenih terenih.
Za spremenjen videz poskrbi tudi nov sprednji odbijač z vgrajenimi dnevnimi svetili, v notranjosti pa na voznika in potnike čakajo športni sedeži v usnju, volanski obroč Momo in nov infozabavni sistem z vrhunskim avdio sistemom. Pri EDC so poskrbeli tudi za možnost zagona motorja »od daleč«, brezkontaktni ključ, Wi-Fi dostopno točko in samodejno prilagodljive žaromete, namesto druge sedežne vrste sta dva dodatna sedeža, ki ju je mogoče zložiti v stran, ko je potrebnega več prostora za prtljago.
Večina ECD-jevih Defenderjev poganja LS3 V8 iz Chevroleta Corvette in slednje velja tudi za Project Blackcomb. 6,2-litrski V8, ki zmore 565 KM, je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, kar več kot zadošča ne samo za brezpotja, temveč tudi za ustrezne pospeške pri avtocestni vožnji.
1 komentar
KomentirajOne Ping
Pingback:LAND ROVER DEFENDER Project Blackcomb: Elegantno po brezpotjih - Land Rover News