in ,

PAGANI IMOLA: Novega HIPERŠPORTNIKA so pokazali še pred ŽENEVO

Pri Paganiju so uradno naznanili prihod svojega novega hiperšportnika, ki so ga poimenovali po enem najznamenitejših italijanskih dirkališč.

V osnovi gre za hardcore različico Huayre, a je Imola vseeno več kot le to. Novo stvaritev Horacia Paganija smo lahko prvič videli že lani septembra, ko jo je na družbenem omrežju objavil njen lastnik, vse ostalo pa je do zdaj bilo zavito v tančico skrivnosti.

Na istoimenskem dirkališču so z Imolo prevozili več kot 16.000 testnih kilometrov.

Zdaj so stvari že bistveno bolj jasne – Imolo poganja Mercedesov šestlitrski V12 z dvema turbinskima polnilnikoma, kar zadošča za največjo moč 835 »konjev« in 1.100 Nm maksimalnega navora. Moč in navor se prek sedemstopenjskega samodejnega menjalnika Xtrac prenašata na zadnji kolesni par, v primerjavi s prejšnjimi različicami pa je novi primerek menjalnika še hitrejši pri prestavljanju, predvsem zaradi nove pogruntavščine, ki so jo pri Paganiju poimenovali Smart Gas.

Paganija Imolo poganja šestlitrski Mercedesov V12 z dvema turbinskima polnilnikoma.

Osnovna celica avtomobila je sicer dodatno ojačan monokok v kombinaciji karbona in titana, Pagani Imola pa se lahko pohvali tudi z edinstveno geometrijo vzmetenja ter aktivnimi blažilniki, ki so med sabo povezani prek centralne elektronske enote. Slednja skrbi tudi za ustrezne odnose med pononskim agregatom, menjalnikom in diferencialom.

Pri Paganiju so z novo Imolo na istoimenskem dirkališču prevozil več kot 16.000 kilometrov, izdelali pa bodo vsega pet primerkov, vsak izmed njih pa bo veljal pet milijonov evrov plus davek. Novinec je tudi prvi Pagani, ki ga bodo barvali po novem sistemu, ki so ga poimenovali Acquarello Light in pri katerem z nanosom barve prihranijo kar pet kilogramov pri masi avtomobila, kljub temu pa ohranijo teksturo, sijaj in barvno globino. Maso avtomobila jim je uspelo obdržati pri vsega 1.246 kilogramih tudi zaradi razvoja 770 novih komponent, za katere so uporabili predvsem aluminij, titan in krom-molibden.

Hiperšportnik tehta vskega 1.246 kilogramov, izdelali bodo vsega pet primerkov, za vsakega pa bo potrebno odšteti pet milijonov evrov.

Horacio Pagani je ob predstavitvi povedal: »Zavedamo se, da nismo ustvarili elegantnega avtomobila, a tega niti nismo želeli. Naš namen je bil ustvariti učinkovitega športnika, ki bo poustvarjal občutke, ki jih lahko dobite samo pri dirkanju z dirkalnikom Formule 1. Prav zato smo pri Imoli dodali še nekaj aerodinamičnih dodatkov, ki morda na prvi pogled niso estetski, so pa zato učinkoviti pri postavljanju hitrih časov, krmiljenju in varnosti.«

Ne glede na športno namembnost Imola vozniku in sopotniku ponuja vso potrebno udobje.

Novi Pagani Imola bo svetovno premiero v živo doživel 3. marca na salonu v Ženevi.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Scuderia AlphaTauri AT01: PREDSTAVITEV dirkalnika v slogu MODNE REVIJE

RENAULT: GUANJU DŽOU je novi testni dirkač ekipe