V osnovi gre za hardcore različico Huayre, a je Imola vseeno več kot le to. Novo stvaritev Horacia Paganija smo lahko prvič videli že lani septembra, ko jo je na družbenem omrežju objavil njen lastnik, vse ostalo pa je do zdaj bilo zavito v tančico skrivnosti.
Zdaj so stvari že bistveno bolj jasne – Imolo poganja Mercedesov šestlitrski V12 z dvema turbinskima polnilnikoma, kar zadošča za največjo moč 835 »konjev« in 1.100 Nm maksimalnega navora. Moč in navor se prek sedemstopenjskega samodejnega menjalnika Xtrac prenašata na zadnji kolesni par, v primerjavi s prejšnjimi različicami pa je novi primerek menjalnika še hitrejši pri prestavljanju, predvsem zaradi nove pogruntavščine, ki so jo pri Paganiju poimenovali Smart Gas.
Osnovna celica avtomobila je sicer dodatno ojačan monokok v kombinaciji karbona in titana, Pagani Imola pa se lahko pohvali tudi z edinstveno geometrijo vzmetenja ter aktivnimi blažilniki, ki so med sabo povezani prek centralne elektronske enote. Slednja skrbi tudi za ustrezne odnose med pononskim agregatom, menjalnikom in diferencialom.
Pri Paganiju so z novo Imolo na istoimenskem dirkališču prevozil več kot 16.000 kilometrov, izdelali pa bodo vsega pet primerkov, vsak izmed njih pa bo veljal pet milijonov evrov plus davek. Novinec je tudi prvi Pagani, ki ga bodo barvali po novem sistemu, ki so ga poimenovali Acquarello Light in pri katerem z nanosom barve prihranijo kar pet kilogramov pri masi avtomobila, kljub temu pa ohranijo teksturo, sijaj in barvno globino. Maso avtomobila jim je uspelo obdržati pri vsega 1.246 kilogramih tudi zaradi razvoja 770 novih komponent, za katere so uporabili predvsem aluminij, titan in krom-molibden.
Horacio Pagani je ob predstavitvi povedal: »Zavedamo se, da nismo ustvarili elegantnega avtomobila, a tega niti nismo želeli. Naš namen je bil ustvariti učinkovitega športnika, ki bo poustvarjal občutke, ki jih lahko dobite samo pri dirkanju z dirkalnikom Formule 1. Prav zato smo pri Imoli dodali še nekaj aerodinamičnih dodatkov, ki morda na prvi pogled niso estetski, so pa zato učinkoviti pri postavljanju hitrih časov, krmiljenju in varnosti.«
Novi Pagani Imola bo svetovno premiero v živo doživel 3. marca na salonu v Ženevi.