Pričakovano pri VW-jevem ljudskem športniku v vseh treh izvedbah ne gre za revolucionarnost v smislu oblikovanja, so pa v Wolfsburgu vseeno poskrbeli za nekaj novosti, ki se mešajo s tradicionalnimi prijemi. Novi VW GTI, GTD in GTE tako odslej premorejo svetlobni trak, ki poteka čez celoten sprednji del nad masko, vsak izmed njih pa je dobil tudi dodeljena lita platišča, ki sodijo k njegovi osebnosti
V primeru Golfa GTI moč in navor izhajata iz dvolitrskega EA888 TSI-pogonskega agregata, ki zmore 245 KM in 370 Nm maksimalnega navora, kombinirate pa ga lahko s šeststopenjskim ročnim ali za doplačilo tudi s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.
VW Golf GTD bo na voljo z dvolitrskim prisilno polnjenim dizelskim motorjem, ki zmore maksimalno moč 147 kW (200 KM) in 400 Nm največjega navora. Na voljo je izključno z dvosklopčnim samodejnim menjalnikom.
VW Golf GTE bo na voljo s kombinacijo 1,4-litrskega bencinskega štirivaljnika, ki zmore 110 kW (150 KM) ter elektromotorja, skupna moč obeh pogonskih enot pa je 245 KM, torej enako kot pri GTI-ju. Edina opcija glede menjalnika je šeststopenjski DSG, za električno avtonomijo pa skrbijo baterije zmogljivosti 13 kWh, kar pomeni 60 kilometrov električne neodvisnosti.
Novost je tudi izboljšan sistem nadzora vožnje Vehicle Dynamics Manager, ki nadzoruje zaporo diferenciala in prilagodljivo vzmetenje DCC in zaradi katerega je GTI za slaba dva centimetra bližje tlom kot običajni Golf. Sistem omogoča več načinov vožnje, ki jih voznik lahko izbira prek izbirnika na volanu.
V notranjosti velja omeniti t.i. Innovision Cockpit, kar pomeni 10,25-palčni zaslon, ki nadomešča klasične merilnike ter 10-palčni zaslon na sredinski konzoli.
Javnosti se bo družina športnih Golfov predstavila na salonu v Ženevi.
1 komentar
KomentirajOne Ping
Pingback:Tako novi VOLKSWAGNOV LOGOTIP izgleda v resnici - VMax.si