AUDI E-Tron Sportback: Električni geni tudi v kupejevski podobi

Prav v kupejevskem slogu padajoča streha je glavna vizualna posebnost novega modela, pri čemer ima Sportback tudi nekoliko spremenjene odbijače, dobil pa je tudi nove digitalne matrične LED-žaromete, s čimer je tudi prvi primerek iz Ingolstadta, ki se lahko pohvali s tovrstno inovacijo.

Kupejevska zasnova omogoča odličen količnik zračnega upora, a prinaša tudi nekaj manj prostora za glave potnikov v drugi sedežni vrsti.

Kupejevska zasnova Audija E-Tron Sportback pripomore tudi pri zniževanju količnika zračnega upora, ki znaša vsega 0,25, nekaj pa gre tudi na rovaš kamer, ki nadomeščajo sicer precej zajetnejši vzvratni ogledali. Na drugi strani padajoč zaključek odvzame nekaj prostora za glave potnikov v drugi sedežni vrsti, nekaj manjši pa je tudi prtljažnik (615 namesto 655 litrov).

Na voljo bosta dve različici, in sicer Audi E-Tron 50 Quattro in Audi E-Tron 55 Quattro.

Novi Audi E-Tron Sportback bo na voljo v dveh »okusih«, in sicer kot 50 Quattro, ki bo premogel 310 KM sistemske moči in 540 Nm maksimalnega navora, dvojec elektromotorjev pa bo energijo črpal iz baterij zmogljivosti 71 kWh. To naj bi zadoščalo za 347 km dosega po WLTP-merilih, sprint do stotice v 6,8 sekunde in najvišjo hitrost 190 km/h.

Drugi primerek in vrh ponudbe hkrati je model z oznako 55 Quattro, ki ponuja še nekaj več moči in dosega. Komplet dveh elektromotorjev zmore 360 KM sistemske moči in 650 Nm maksimalnega navora, za osem sekund pa si je mogoče privoščiti do 405 KM maksimalne moči in 665 Nm maksimalnega navora. Vse skupaj zadošča za drnec z mesta do stotice v 5,7 sekunde in 200 km/h najvišje hitrosti, s kompletom baterij zmogljivosti 95 kWh pa se lahko z enim polnjenjem odpeljete do 445 kilometrov daleč.

V normalnih razmerah deluje le elektromotor na zadnji osi, le v primeru, ko si voznik zaželi dodatne moči ali avtomobil izgublja oprijem, pa na pomoč priskoči še drugi elektromotor. Audija E-Tron Sportback bo mogoče polniti na polnilnicah moči do 150 kW, kar pomeni, da bi se baterije lahko do 80 odstotkov napolnile v vsega 30 minutah.

O dogajanju za avtomobilom voznika informirata stranski vzvratni kameri.

Novi Audi E-Tron Sportback bo v Evropi na voljo od pozne pomladi, zanj pa je v Nemčiji že določena tudi cena, ki znaša 71.350 evrov. Na voljo bo tudi v različici Edition One s posebno Plasma modro barvo in S Line zunanjostjo.

Galerija: Audi E-Tron Sportback

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO