Za razliko od RS7-R, ki je dobil tudi precej spremenjeno zunanjost, je ABT Audi RS6-R navzven bistveno bolj umirjen, kar pa ne moremo trditi za njegovo drobovje, ki je prav tako dobilo popolno rekonstrukcijo. Ne glede na vse je ABT Audi RS6-R oblikovno bistveno bolj dinamičen od običajnega RS6, predvsem zaradi spremenjenega sprednjega odbijača in nekaj drugih aerodinamičnih dodatkov.
Pri ABT-u so za vzvratna ogledala uporabili karbonska vlakna, novi so tudi stranski pragovi ter 22-palčna kolesa in difuzor na zadku. Kombijev štirilitrski prisilno polnjen V8 so Abtovci nadgradili na 740 KM največje moči in na 920 Nm maksimalnega navora, kar je 140 KM in 120 Nm več kot pri standardnem Audiju RS6.
Sprint od 0 do 100 km/h traja 3,2 sekunde, kar je za štiri desetinke manj kot pri standardnem modelu, vse skupaj pa gre na rovaš kombinacije novih turbopuhal, ABT-ovega hladilnika vstopnega zraka, nove programske opreme in izpušnega sistema.
Omeniti velja še nastavljive vzmeti, nekaj dodatkov v notranjosti in nov volanski obroč, za nakup pa se bo treba podvizati, saj bodo pri ABT-u izdelali vsega 125 primerkov modela RS6R, vsak izmed njih pa bo veljal vsaj 69.900 evrov.