SMART je odslej sinonim za električne malčke

Kot prva globalna znamka je Smart, ki je v 50:50-lasti Mercedesa in kitajskega Geelyja, popolnoma zaplul v elektromobilnostne vode. Vsi trije modeli, ki jih pri Smartu imajo v prodajni paleti, torej Smart EQ fortwo, EQ fortwo Cabrio in EQ forfour, so namreč na voljo le še s pogonom na elektrone.

V vsakem primeru za premikanje skrbi elektromotor največje moči 60 kW (82 KM) in 160 Nm maksimalnega navora, malčki pa lahko vozijo z najvišjo hitrostjo 130 kilometrov na uro.

Vsi trije Smartovi modeli so na voljo le še kot EV.

Ne glede na relativno skromne številke se Smartovi električni modeli dobro znajdejo v mestnem prometu, saj od 0 do 60 km/h pospešijo v vsega 4,8 sekunde, s 133 kilometri dosega pa naj bi bil le-ta za dnevne migracije po mestu povsem dovolj.

Do 133 kilometrov dosega po WLTP-metodologijo naj bi zadostovalo za dnevne mestne migracije.

Z navadno vtičnico traja polnjenje baterij do 80 odstotkov približno šest ur, z Wallboxom se vse skupaj skrajša na tri ure in pol, doplačilo 990 evrov pa prinaša možnost uporabe Onboard Charger polnilne postaje, ki naj bi omogočala napolnitev baterij v štiridesetih minutah.

V primerjavi s predhodniki se novi Smarti niso pretirano spremenili, a naslednji večji korak sledi čez slabi dve leti, ko bodo Smartovci predstavili novo generacijo, ki pa jo bodo za razliko od aktualne, namesto v Mercedesovi tovarni izdelovali v eni od Geelyjevih tovarn na Kitajskem.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO