in ,

Novi BMW SERIJE 4 stavi na velike ledvičke

Tu je novi BMW serije 4 Coupé, ki se od predhodnika loči predvsem po predrugačenem sprednjem delu, na voljo pa je tudi z M-paketom.

Velike ledvičke na nosu vozila so že poskrbele za žolčne razprave in bodo še naprej skrbele za kresanje mnenj, tehnični podatki kupejevskega predstavnika serije 4 obetajo veliko vozne dinamike. Znane tehnologije iz serije 3, ki je na voljo od začetka leta 2019, so Bavarci pri štiric spretno izpopolnnili. Čeprav seriji 4 in 3 izhajata iz iste osnove (CLAR, Cluster Architecture), je BMW pri kupeju serije 4 namestil dodatne elemente, ki povečujejo togost karoserije.

Težišče kupeja so znižali za 21 milimetrov v primerjavi s limuzino serije 3, širina koloteka na zadnji osi pa se je povečala za 23 milimetrov. Vse skupaj naj bi pripomoglo k še več dinamike med vožnjo, omeniti pa velja še optimalno porazdelitev teže v razmerju 50:50 med prednjo in zadnjo osjo.

Ogromni ledvički na nosu vozila sta zaščitni znak nove generacije BMW-ja serije 4.

Številni asistenčni sistemi zagotavljajo maksimalen nivo varnosti. Omenimo samo nov sistem za primere zastojev, ki ne samo, da sledi toku zastoja brez vmešavanja voznika, temveč samodejno premakne avto ob rob vozišča in tako omogoči prehod reševalnih vozil.

Motorno paleto sicer sestavljajo 2,0-litrski štirivaljni turbo v dveh variantah, in sicer s 184 (420i) in 258 KM (430i), 3,0-litrski ročni šestvaljni turbo s 374 KM (M440i xDrive) in štirikolesnim pogonom, na dizelski strani pa so štirivaljni turbodizel s 190 KM (420d) in dva šestvaljnika s 286 (430d) in 340 KM (M440d xDrive).

Galerija: BMW serije 4 Coupe

Za dober namen: TOYOTA bo podarila svoj zadnji dirkalnik FORMULE 1

CARLOS SAINZ: V FERRARI ne prihajam kot dirkač številka 2