Za letošnjo sezono je FIA že poostrila pravilnik za pogonski sklop. Mesec dni pred pričetkom uvodne dirke v Avstriji pa sledi še ena sprememba. FIA si pridržuje pravico do nadaljnjega ukrepa, s katerim želi zagotoviti, da novi predpis porabe olja 0,3 litra na 100 kilometrov, ne bo prekoračen.
FIA pri tem konkretno razmišlja o bolj intenzivnem preverjanju količine olja v dirkalniku. Poleg tega bi lahko bil oljni sistem v dirkalniku še pred pričetkom dirkaškega konca tedna zapečaten. S tem bi FIA zmanjšala morebitne sive cone v pravilniku. Novost je izboljšan senzor, ki spremlja porabo električne energije v dirkalniku. Na začetku sezone ga bodo vgradili le v vrhunske dirkalnike in ta preverjali, ali moč iz sistema za rekuperacijo energije napaja pogonski sistem in se uporablja v skladu s pravili.

Zakaj ta korak? FIA namreč sumi, da bi lahko ekipe našle luknje v pravilniku, s čimer bi vsaj za trenutek prekoračile maksimalne vrednosti za dosego plusa v zmogljivosti. In novi senzor naj bi to preprečil. Tačas ni jasno, ali je ta novi ukrep sprožila določena ekipa ali pa je ta ideja nastala iz novega sodelovanja s Ferrarijem. Predmet znanega “dogovora” med FIA-o in Ferrarijem po preiskavi pogonske enote letnika 2019, ki je v medijih skrbela za odmevne odzive, je konec koncev tehnično sodelovanje za boljši nadzor pogonskih enot v sezoni 2020.