Govorimo seveda o različici z znakom Cupra, ki jo je zdaj v prenovljeni podobi predstavil španski proizvajalec avtomobilov, pri čemer je glavnina sprememb doletela sprednji del vozila, pod motornim pokrovom pa ostaja dvolitrski TSI največje moči 300 KM, ki sodeluje s štirikolesnim pogonom in DSG-menjalnikom.
Glavne novosti v notranjosti so večji zaslon na dotik, nov volanski obroč z dvema dodatnima gumboma in nekaj novih elektronskih funkcij. Serijsko se voznik in sopotnik lahko usedeta v školjkaste sedeže Dinamica, omeniti pa velja tudi različico Genuine Cupra, ki je na voljo z modrim usnjem na sedežih.
Dimenzije Cupre Ateca so se zelo malo spremenile. Drugačni odbijači povečajo dolžino za deset milimetrov na 4.386 milimetrov, višina in širina pa se bistveno nista spremenili. Je pa zato sprednji del s prenovo dobil izrazitejše poteze, maska hladilnika pa je iz trapezoidne prešla na šestkotno zasnovo. Tudi sama zasnova mreže na maski je dobila drugačno podobo.
Strešni spojler je dobil bolj ostre robove, zadnja svetila odslej premorejo tudi kaskadne smernike, za doplačilo pa je na voljo tudi Akrapovičev izpušni sistem. V serijski opremi tako med drugim najdemo 19-palčna lahka platišča, prilagodljivo podvozje in progresiven krmilni mehanizem ter seveda nekaj novih asistenčnih sistemov, ko je Exit Assist, ki pomaga pri zapuščanju parkirnega mesta ali pa Trailer Assist, zadolžen za pomoč pri vožnji priklopnika.
Začetek prodaje kot tudi sama cena za zdaj ostajata skrivnost, ki naj bi jo športni oddelek iz Martorella razkril v naslednjih tednih.