Vse skupaj je videti že skoraj kot zarota – Toyota TS050 Hybrid bo dirko za 24 ur Le Mansa že četrtič zapored začela s prvega startnega položaja. Tretjič je za to odgovoren tudi Kamui Kobajaši. In vendar je Japonec doslej prizorišče vedno zapuščal sklonjene glave.
Nekdanji voznik Formule 1 je želel premagati svoj rekord na Circuit de la Sarthe, ki je še vedno 3:14,791 minute. Ta čas je postavil leta 2017. Zdaj bo le-ta najverjetneje ostal še nekaj časa, saj bodo novi dirkalniki (hypercars) za Le Mans, ki bodo v uporabi od leta 2021, bistveno počasnejši.

V primerjavi s časom 3:15,267 minute, ki je bil letos dovolj za pole position, se je v zadnjem poskusu Japonec znova znatno izboljšal. Po dveh sektorjih je bil hitrejši skoraj tri četrt sekunde. Tretji sektor pokriva polovico steze, tam pa je Kobajaši vseeno izgubil preveč, da bi izboljšal svojo rekordno znamko.
“Malce sem razočaran, ker bi v drugem poskusu vsekakor lahko izboljšal rekord,” je dejal Japonec: “Avto je bil odličen, razmere so bile dobre in zahvaljujoč načinu Hyperpole smo bili lahko zelo neobremenjeni glede prometnih razmer in se v celoti osredotočili na zmogljivosti avtomobila.”
Seveda se zastavlja vprašanje, ali lahko Kobajaši, Mike Conway in Jose-Maria Lopez končno zmagajo na 24 ur Le Mansa. V prejšnjih dveh Toyotinih zmagah je trojico dvakrat premagal trio Kazuki Nakadžima, Sebastien Buemi in Fernando Alonso. Leta 2017 je bilo razočaranje še posebej veliko, saj jim je veselje pokvarila počena pnevmatika, medtem ko so bili v suverenem vodstvu.