in ,

RACING POINT: 2021 bomo uporabili vzmetenje MERCEDESA W11

Ekipa Racing Point je potrdila, da bodo v naslednjem letu prešli na Mercedesovo vzmetenje letošnje sezone, potem ko je FIA kljub pritožbam tekmecev to dovolila.

Foto: HB Press

Racing Point je bil obtožen kopiranja Mercedesa W10 letnika 2019, zaradi česar so se mnoge ekipe pritožile. Medtem ko pravila dovoljujejo kopiranje in odkupe nekaterih delov od drugih ekip, pa se določeni ne smejo, kot na primer zadnji zavorni kanali v primeru Racing Pointa, ki je za to početje prejel kazen 400.000 evrov in odvzem 15 konstruktorskih točk.

Vendar takšna pravila ne veljajo za vzmetenje, zato bo Racing Point v prihodnjem letu uporabljal trenutno vzmetenje Mercedesa W11, čeprav je tudi ta njihova namera povzročila vznemirjenje pri nekaterih tekmecih, kajti letošnji dirkalniki bodo zaradi varčevanja preneseni tudi v sezono 2021. “O ja, to je še vedno tisto, kar načrtujemo pri dirkalniku naslednje sezone,” je na vprašanje, ali še načrtujejo nadgradnjo vzmetenja za naslednje leto, odgovoril Andrew Green, tehnični direktor ekipe Racing Point. “Gre za nadgradnjo vzmetenja 2020 in ne za nadgradnjo 2021. To, kar uporabljamo letos, je vzmetenje 2019.

Pri ekipi Racing Point bodo v prihodnji sezoni uporabili letošnje vzmetenje dirkalnika Mercedes W11, saj to pravila FIA-e tudi dovoljujejo – Foto: HB Press

Kar hočejo storiti, je da nas kaznujejo s tem, da nadaljujemo z dirkanjem dve leti starih delov, namesto da bi nas posodobili. Ni tako, da bi si pridobili prednost in na dirkalnik namestili dele letnika 2021. Uporabili bomo dele, ki jih uporabljajo letos,” tako Green, ki vztraja, da bodo morali tekmeci to sprejeti, kajti to kar počnejo, je dovoljeno in je v skladu s pravili FIA-e. “To se dogaja. Pravila nam to omogočajo in FIA s tem nima težav. Pravila, kot so zapisana, ekipam omogočajo, da svoje dirkalnike prilagodijo specifikacijam za leto 2020, kar se mi zdi pošteno. Samo zato, ker smo pred začetkom pandemije izbrali vzmetenje 2019, temu ne bi smeli nasprotovati. Torej bi nam morali dovoliti, da svoj dirkalnik prilagodimo enakim specifikacijam, ki jih imajo vsi ostali,” še zaključi Green.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

LECLERC: Brez hitrega ponovnega vzpona FERRARIJA

SSC TUATARA je NAJHITREJŠI serijski avtomobil na svetu