Dotični primerek, ki je navzven (ko je sestavljen) verna kopija dirkalnika Alfa Romeo Tipo 158, stane 7.499 britanskih funtov, kar je približno 8.380 evrov, za mehansko osnovo pa je Anstead izbral Mazdo MX-5.
Alfa Romeo Tipo 158 je eden najuspešnejših dirkalnikov vseh časov, saj je v različnih izvedbah med letoma 1938 in 1951 nastopil na 54 velikih nagradah in na njih kar 47-krat zmagal. To je tudi dirkalnik, s katerim je Juan Manuel Fangio slavil svoje prve zmage. Poganjal ga je 1,5-litrski vrstni osemvaljnik, zaradi kompaktnih mer pa so avto imenovali preprosto Alfetta.

S pomočjo kompresorja je osemvaljnik zmogel 190 KM največje moči, tako da je štirivaljnik iz Mazde MX-5 po moči kar pravšnja zamenjava zanj. V primeru Ansteadovega kita seveda ne gre za verno kopijo originala, temveč volj za obuditev duha, ki ga predstavljajo predvojni dirkalniki in dirkalniki iz zgodnjega obdobja Formule 1.
Kit Tipo 184 je glede zasnove precej podoben prav tako slavnemu Caterhamu 7, ki prav tako temelji na zasnovi nekdanjih dirkalnikov, Anstead pa bo za začetek pripravil deset takšnih kompletov, za vsakega izmed njih pa je, kot smo že omenili, potrebno odšteti dobrih osem tisoč evrov.