Kompaktna športna kombilimuzina je namreč dobila razširitveni kit iz fiberglasa (Dura-Flex), ki med drugim vključuje zajeten sprednji prag, razširitve blatnikov, zajetnejši difuzor na zadku in komplet koles s platišči, ki se zgledujejo po tistih, ki jih uporabljajo v WRC. Priorjev kit je sicer namenjen različici pred faceliftom.
Zaradi vsega naštetega Hyundai i30 N ne bo nič bolj zmogljiv in hitrejši, kar pa tudi ni potrebno, saj so njegove sposobnosti in zmogljivosti že tako za precej visokem nivoju. Od 0 do 100 km/h namreč že v standardni različici s 184 kW (250 KM) pospeši v 6,4 sekunde, z najnovejšim paketom Performance Package pa zmore kar 206 kW (280 KM) največje moči.
Prenovljeni Hyundai i30 N bo kupcem na evropskih trgih na volji v začetku letošnjega leta, cene zanj pa še niso znane. V Sloveniji je za petvratni model i30 N Performance (pred faceliftom) potrebno odšteti 34.190 evrov.