in ,

SLO NOVOST: CUPRA Formentor in prenovljena ATECA

Atraktivni Cupra Formentor in prenovljena Ateca, tako s Seatovo kot tudi s Cuprino značko na nosu, sta že v prodajnih salonih.

Znamka Cupra, ki jo poznamo predvsem po športnosti in atraktivnem dizajnu, ima v svoji ponudbi zdaj štiri modele, med katerimi še posebej izstopa novi Formentor, ki ga ne moremo neposredno primerjati s katerim izmed modelov sestrske znamke Seat.

Zanimivi CUV je na slovenskem trgu na voljo z dvema pogonskima agregatoma, in sicer z dvolitrskim TSI-agregatom, ki zmore 228 kW (310 KM) največje moči in 1,5-litrskim TSI-motorjem največje moči 110 kW (150 KM). Pri močnejšem modelu se moč prenaša na vsa štiri kolesa.

Cupra Formentor je prvi model, ki ga je v celoti zasnovala in razvila znamka Cupra in bo kot tak zanimiv predvsem kupcem, ki si želijo kombinacije med športnimi voznimi lastnostmi in praktičnostjo, ki jo prinašajo športni terenci. Pri španski znamki pravijo, da bodo nabor pogonskih sklopov širili postopoma do številke sedem, dva izmed njih bosta priključna hibrida. Pri slovenskem uvozniku sicer v letošnjem letu nameravajo prodati 300 vozil Cupra Formentor, za osnovno različico pa bo potrebno odšteti dobrih 30 tisočakov.

Na novinarski konferenci podjetja Porsche Slovenija so predstavili tudi prenovljeno Ateco, ki je na voljo tako s Seatovo kot tudi s Cuprino značko na nosu. Največ sprememb je doletelo sprednji del vozila, saj ima novo obliko odbijač, zaradi novih delov pa je Ateca v dolžino zrasla za 18 milimetrov.

Precej sprememb je doživela tudi notranjost, za katero so pripravili nove materiale, novo armaturno ploščo, nekaj novosti pa je tudi na področju asistenčnih sistemov in povezljivosti. Pripravili so tudi različico Xperience, ki bo z nekaj konkretnejšimi terenskimi dodatki in zaščito godila predvsem tistim, ki stavijo na bolj »terenski videz«. Za osnovno Ateco bo sicer potrebno odšteti 20.500 evrov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

GASLY naslednji dirkač s pozitivnim COVID-19 testom

Je lahko VODIK rešitev za PRIHODNOST Formule 1?