Sportline – pri Škodi to ime že tradicionalno pripada modelom s športnim videzom in dinamičnimi voznimi lastnostmi. Z modelom Enyaq Sportline iV bo Škoda v prihodnje to modelsko različico ponudila tudi za svoj prvi popolnoma električni SUV, in sicer za tri pogonske možnosti.
Škoda Enyaq Sportline iV 60 ima na zadnji premi elektromotor z močjo 132 kW in največjim navorom 310 Nm. Njegova baterija s kapaciteto 62 kWh (neto 58 kWh) omogoča doseg do več kot 400 kilometrov po kriterijih WLTP. Enyaq Sportline iV 80, ki ima baterijo s kapaciteto 82 kWh (neto 77 kWh), ima po kriterijih WLTP doseg več kot 520 kilometrov, z motorjem na zadnji premi pa doseže moč 150 kW. Enako baterijo ima tudi Enyaq Sportline iV 80x, ki pa ima še en elektromotor in z njim štirikolesni pogon; skupno lahko razvije moč 195 kW in največji navor 425 Nm. Njegov doseg po kriterijih WLTP znaša 500 kilometrov.
S številnimi svetleče črnimi elementi se Škoda Enyaq iV v različici Sportline zdi še dinamičnejši. K temu prispevajo markantna Škodina mreža hladilnika, okenski okvirji, strešne letve in difuzor v zadnjem odbijaču, enako pa tudi Škodin napis s posamičnimi črkami in značke na pokrovu prtljažnika. Robustni stranski pragovi so realizirani v barvi vozila. Enyaq Sportline iV ima tudi specifični spodnji del sprednjega odbijača in znački Sportline na sprednjih blatnikih. Samozavestno podobo poudarjajo velika, polirana 20-palčna aluminijasta platišča Vega ali 21-palčna z imenom Betria.
Škoda Enyaq Sportline iV je serijsko opremljen s full-LED matričnimi žarometi. 24 individualno krmiljenih svetlečih diod v posameznem matričnem modulu za dolge luči omogoča, da je svetloba dolgih luči vedno prilagojena tako, da ne slepi drugih udeležencev v prometu. Vozila in svetlobo odbijajoče osebe ali predmeti, ki jih zazna kamera na vetrobranskem steklu, inteligentna tehnologija luči v svetlobnem snopu samodejno zatemni.
Loading…