Konec januarja lanskega leta je Luca de Meo postal novi šef koncerna Renault. 53-letni Italijan je od takrat opravil veliko dela, Cyril Abiteboul je moral oditi, Renault pa se je v Formuli 1 spremenil v Alpine. Očitno pa je njegov naslednji projekt, da na svojo stran pridobi ekipo Williams, kot partnerja in B-ekipo oziroma po vzoru AlphaTaurija kalilnico mladih dirkačev za Alpine F1.
O tem so se na široko razpisali italijanski kolegi iz Gazzetta dello Sport. Znameniti roza časnik piše, da bo Alpine ekipo Williams z motorji oskrboval že v sezoni 2022, ko nastopijo nova pravila. “Ambicije so velike in Luci de Meo, pa tudi vsem ostalim, ki se razumejo v motošport, je povsem jasno, da dokler bo Alpine samostojen, ne bo mogel enakovredno konkurirati Mercedesu, ki ima tri partnerje (McLaren, Aston Martin, Williams), Ferrariju (Alfa Romeo, Haas) in Hondi (Red Bull, AlphaTauri),” so zapisali v časniku. Kajti drugi dobavitelji motorjev bodo dobili veliko več podatkov, kar bo seveda olajšalo njihov razvoj.
Po poročanjih naj bi Williams postal tudi mladinska oziroma B-ekipa francoskega moštva Alpine, kar je še ena prednost proizvajalca. Za njih je namreč to zelo pomembno, saj trenutno v Formuli 1 nimajo mest, kjer bi lahko v kokpit postavili svoje mlade talente iz lastne akademije kot sta Christian Lundgaard in Guanyu Zhou. Tekmeci kot so Red Bull, Mercedes in Ferrari to možnost imajo. Pred časom je Williams objavil načrt, da okrepi sodelovanje z Mercedesom. Kajti prihodnje leto od nemškega proizvajalca ne bi več kupovali le motorjev, temveč tudi menjalnike in druge dele. Zdi se, da je bil ta njihov dogovor zadržan ali opuščen, ker je Alpine na mizo položil boljšo ponudbo.