Mercedes se je na uvodni dirki v Bahrajnu odločil za napadalno strategijo in je Hamiltona poklical na menjavo koles prej, da so lahko prevzeli vodstvo. Verstappen je bil po svojem postanku devet sekund za svetovnim prvakom, vendar mu je uspelo hitro nadoknaditi zaostanek. Toda končen rezultat je znan.
Ker je bil v četrtem zavoju ob prehitevanju Hamiltona izven steze, je moral Nizozemec Britancu vrniti mesto in potem ni bil več zmožen novega napada. Paul Monaghan, šef inženirjev pri Red Bullu, je bil od kolegov iz Speedweek.com vprašan, ali ne bi mogli izbrati drugačne strategije. “Pristop Mercedesa nas ni presenetil. Lahko bi rekli, da bi morali pri drugem postanku Maxa že prej zapeljati v bokse, toda potem bi moral na stezi Lewisa prehiteti s starejšimi gumami. Lahko bi tudi trdili, da bi z drugim postankom počakali dlje, da bi imel Max v zaključku dirke sveže gume,” tako Monaghan. “Na koncu smo igrali drugačne karte in v cilj prišli z dvema metroma zaostanka zaradi četrtega zavoja.“

Izgubljena zmaga je Red Bull močno prizadela. “Redko sem videl naše fante tako razočarane nad drugim mestom. In to se sliši nenavadno, saj bi si večina ekip po drugem mestu in 18 točkah za dirkača lizala prste. Toda imeli smo najhitrejši dirkalnik in bili smo na pole positionu.” Vendar šef inženirjev Red Bulla trdno verjame, da bo to razočaranje kratkotrajno. “Ko se ljudje otresejo začetnega razočaranja, ostanejo močni vtisi. Imamo hiter dirkalnik, imamo dva izvrstna dirkača in znova bomo poskusili v Imoli. Če bomo tam zmagali, bo Bahrajn hitro pozabljen.”