Nekateri so s prstom kazali na Pirelli – to še vedno počnejo -, Pirelli pa je ekipe obtožil zaradi nizkega tlaka v gumah. V paddocku VN Francije pa je bilo tudi nekaj glasov, ki pravijo, da je to posledica grelcev gum, ki uravnavajo njihovo temperaturo.
Po besedah Franza Tosta, šefa ekipe AlphaTauri, bi bilo še kako mogoče, da so pomembno vlogo pri poškodbah gum Strolla in Verstappna igrali prav grelci za gume. “Pred tremi leti sem omenil, da jih je treba prepovedati. Vendar so bile številne druge ekipe proti temu, ker so vsi mislili, da bodo imele prednost s posebnimi triki,” je kolegom iz auto motor und sport pojasnil Tost, ki zato opozarja varuhe pravil FIA, da so glavni problem prav omenjeni grelci.
“Težave so dejansko doma narejene. Razlogov proti ogrevanju gum je več. Prvič tehnologija in drugič trajnost.” Grelci gum so neprekinjeno vklopljeni, da se gume ne ohladijo. “Videti bi morali, koliko grelcev za gume je priključenih čez noč. In tukaj je še tretji dejavnik in to so stroški. Podpisal sem pogodbo za grelnike gum sezone 2022 in prišli smo na znesek 375.000 evrov,” še zaključi Tost.
Avstrijec še meni, da če se težave z gumami lahko res izsledijo vse do grelcev gum, potem ima krovna organizacija FIA vsekakor dovolj razlogov, da jih odpravi.