in ,

FERRARI 296 GTB z V6-motorjem in HIBRIDNO tehnologijo

Časi se spreminjajo. Tudi pri Ferrariju, kjer so z modelom 296 GTB poskrbeli za pravo tehnično revolucijo.

V Maranellu se zavedajo, da morajo tudi oni, kljub izjemni tradiciji, slediti koraku časa, zato so v model 296 GTB vložili vse tisto, kar so se “naučili” v desetletjih udejstvovanja v motošportu. Novinec se v prodajnem programu uvršča nad model F8 Trubuto, pri tradicionalni italijanski znamki pa trdijo, da gre za avto, ki bo ponujal največ vozniške zabave med vsemi aktualnimi Ferrarijevimi modeli.

Za razliko od Ferrarija F8 Tributo so za srce modela 296 GTB v Maranellu uporabili šestvaljnik V-oblike, ki so ga v katerem od svojih serijskih modelov uporabili prvič po skoraj petdesetih letih, ko je poganjal model Dino 246. Ferrari 296 GTB bo stal 269.000 evrov in bo petičnim kupcem na voljo v začetku prihodnjega leta.

Izguba dveh valjev v tem primeru seveda ne pomeni izgube moči, saj bo kombinacija 2,9-litrskega V6-motorja in elektromotorja poskrbela za največjo moč 610 kW (830 KM) in za 740 Nm maksimalnega navora, ki se pretakata na zadnjo os, kar zadošča za sprint z mesta do 100 km/h v 2,9 sekunde in najvišjo hitrost 330 km/h.

Omenimo še aktiven zadnji spojler, ki lahko poskrbi za 360 kilogramov pritiska k tlom pri hitrosti 250 km/h, k vozniku orientirano notranjost brez velikih LCD-zaslonov, ki smo jih vajeni v običajnih avtomobilih ter hibridni sistem, ki ga sestavlja elektromotor moči 122 kW, nameščen med motorjem z notranjim zgorevanjem in menjalnikom ter baterije kapacitete 7,45 kWh, ki omogoča do 25 kilometrov električnega dosega. Kljub vsemu naštetemu novi Ferrari 296 GTB tehta relativno skromnih 1.470 kilogramov.

Za doplačilo je na voljo tudi paket Assetto Fiorano, ki še omogoča še natančnejše krmiljenje in vsebuje prilagodljivo vzmetenje, dele karoserije iz karbona in pnevmatike Michelin Cup 2 R.

Galerija: Ferrari 296 GTB

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KUBICA in ILOTT za Alfo Romeo na prostih treningih v AVSTRIJI

Uradno: BRITANSKA dirka pred polnimi tribunami