In Avstrijec je se je nemškim kolegom iz auto motor und sport še pohvalil z dejstvom, ki naj bi kazalo moč dirkalnika Red Bull na domači stezi v Spielbergu.
“Max je bil enako hiter na trdi zmesi gum kot naši tekmeci na mehki,” tako glavni svetovalec Red Bulla. Težko je narediti neposredno primerjavo med dirkači, ker je Verstappen v glavnem vozil s trdo zmesjo gum, Hamilton pa z mehko. Po analizi auto motor und sport, je prvi sektor steze Red Bull Ring pripadal Verstappnu, druga dva pa Hamiltonu. In tako Red Bull kot Mercedes sta včeraj še vozila z manj moči, vendar je bilo videti, da ima Red Bull prednost na ravnini.

Mercedes prednost svojega tekmeca pripisuje motorju in manjšemu zračnemu uporu. Kar zadeva motor, naj bi Honda s svojo drugo izboljšano verzijo pogonske enote pridobila dodatnih 14 KM. Po besedah Helmuta Marka bo prednost Red Bulla tukaj v Spielbergu še bolj očitna kot v Franciji. “To je zaradi našega turbopolnilnika,” tako Avstrijec. Ta je tako nov kot preostanek pogonske enote. Turbopolnilnik so razvili inženirji, ki so pri Hondi odgovorni za letalske motorje.