Medtem, ko sta direktorja dirke Michaela Masija pohvalila tako FIA kot tudi Formula 1, da je v nedeljo v Spaju vztrajal in ni dovolil dirke v (pre)nevarnih razmerah za dirkače, se javnost ne more otresti nelagodja glede načina razglasitve rezultatov in delitve točk po le treh krogih, odpeljanih za varnostnim avtomobilom.
Aktualni svetovni prvak Lewis Hamilton je bil, podobno kot nekateri drugi dirkači, precej nezadovoljen nad razpletom in je glasno povedal, da so na tako čuden način stvar izpeljali samo zato, ker je bilo v igri preveč (izgube) denarja, nihče se pa ni pri tem oziral na navijače: “To danes je bila farsa, največji osmoljenci celotne zgodbe pa so navijači, ki so plačali lepe denarce, da bi nas videli dirkati.”
Stefano Domenicali je po dirki povedal, da je razplet daleč od idealnega, zato je že napovedal, da bo vse deležnike pozval na sestanek, na katerem naj bi spremenili nekatera pravila, da do tovrstnih scenarijev ne bi več prihajalo. Tu Domenicali misli predvsem na razdeljevanje točk, ki jih ne bi več podeljevali za vožnjo za varnostnim avtomobilom in na morebitne prestavitve dirk na kasnejše termine, če bi se zgodila situacija, kot se je v Spaju.
S tem se strinja izvršni direktor McLarna, Zak Brown, ki je mnenja, da točk včeraj ne bi smeli podeliti: “Pravila določajo, da lahko nekaj za varnostnim avtom odpeljanih krogov predstavlja dirko. Mislim, da bi bilo potrebno spremeniti to pravilo. Zavedam se, da razmere niso bile primerne za dirkanje, a za tak primer moramo imeti boljšo rešitev od sedanje. To vsekakor ni bila dirka,” zaključuje Brown.