Blagovna znamka Acura je luksuzna divizija podjetja Honda, namenjena v prvi vrsti severnoameriškemu tržišču, zato takšna odločitev seveda ni presenetljiva. Acurin logotip je bil v osemdesetih in devetdesetih letih 20. stoletja redno videvan na dirkah za VN Kanade in VN ZDA, in sicer na vizirjih čelad Ayrtona Senne in Alaina Prosta, omenjena znamka pa se je nazadnje pojavila na dirki pred 14 leti na VN Kanade.
Blagovna znamka Acura bo predstavljena na zadnjem krilcu Red Bullovega RB16B in AlphaTaurijevega AT02 na dirkališču Circuit of the Americas. “Acura je pomembna blagovna znamka, še posebej v ZDA, v Kanadi in na Kitajskem, hkrati pa ima dolgo zgodovino udejstvovanja v motošportu, skupaj s Hondinim ameriškim dirkaškim oddelkom Honda Performance Development,” razlaga Hondin Masashi Yamamoto.
“Blagovno znamko Acura bomo predstavili le na tem dogodku, vendar upamo, da si jo bomo zapomnili kot del še enega uspešnega vikenda za našo ekipo Formule 1 v doslej razburljivi in odlični sezoni,” dodajajo pri Hondi.