Ker je Lewis Hamilton v zadnji tretjini dirke VN ZDA v Austinu pošteno pritiskal na vodilnega Maxa Verstappna, je slednji sprva izrazil zaskrbljenost, ko je v predzadnjem krogu naletel na dirkalnik Haasa, v katerem je sedel Mick Schumacher.
Po dirki je bil Helmut Marko najbolj goreč kritik Micka Schumacherja in njegovo ravnanje označil za nedopustno. Nekoliko milejši je bil Christian Horner, ki je priznal, da je Mick v tem trenutku povzročil nemalo stresa za komandnim pultom Red Bulla. Mladi Nemec je po dirki povedal, da mu je žal, če je na kakršenkoli način oviral Maxa, čeprav se ni mogel izbrisati s steze. Toda sin Michaela Schumacherja je svoj razlago končal s tem, kar je pozneje omenil tudi Verstappen.
Kljub temu, da je pozval, naj se mu Schumacher umakne s poti, mu je mladi Nemec dejansko pomagal s tem, da je lahko Verstappen aktiviral svoj DRS – ravno ko mu je Hamilton že dihal za vrat. “Dva kroga pred koncem dirke, sem imel pred seboj dirkalnik Haasa. V zadnjem sektorju je bil pred menoj in z obrabljenimi gumami ni bilo lahko slediti. Na srečo je ostal pred menoj, tako da mi je omogočil DRS. Karkoli sem izgubil v predzadnjem krogu, mislim, da se je to stabiliziralo zaradi tega DRS-a. Zadnji krog je bil namenjen poskusu dobrega prvega sektorja in začetka drugega. Ni bilo lahko, ker so bile gume uničene.”