in

Nekdanji inženir MERCEDESA: “Hamilton ni kot Schumacher”

Philipp Brändle je šest let kot član ekipe Mercedesa in njihovega oddelka aerodinamike delal na dirkalnikih Lewisa Hamiltona. Avstrijec, ki danes nastopa kot strokovni komentator na Servus TV, govori o težki sezoni Britanca.

Philipp Brändle, dolgoletni inženir pri ekipi Mercedes, je spregovoril o dirki v Monaku in še posebej o položaju Lewisa Hamiltona.

V oddaji “Sport und Talk aus dem Hangar 7” na televiziji Servus TV, je dolgoletni inženir Mercedesa Philipp Brändle komentiral dogodke na dirki VN Monaka in položaj sedemkratnega svetovnega prvaka Lewisa Hamiltona.

V pogledu same dirke, je Avstrijcu padlo v oči: “Zame je bilo presenetljivo, da je Sergio Perez ta konec tedna obvladoval Maxa Verstappna. Slednji le lani tukaj zmagal in razumljivo, da lahko natančno dirko. Toda očitno mu dirkalnik tokrat ni ležal tako, kot bi si želel.

Brändle je bil presenečen nad tem, kako je Sergio Perez v Monaku obvladoval moštvenega kolega Maxa Verstappna, ki je lani tukaj zmagal – Foto: HB Press

O protestu Ferrarija proti Red Bullu zaradi domnevnega prečenja linije ob izhodu iz boksov, pa je Brändle povedal: “Če se s prednjim kolesom dotakneš linije, to se ne ocenjuje kot prečenje. To je tako kot v nogometu, šele takrat, ko je cela žoga čez linijo, velja kot gol ali avt.

Za Lewisa Hamiltona pravi, da potrebuje zaupanje v svoj dirkalnik in da ni tak kot je bil Michael Schumacher ter da nima takšnega tehničnega ozadja, kot ga je imel Nemec – Foto: HB Press

Glede situacije Lewisa Hamiltona pri Mercedesu v letošnji sezoni, pa Avstrijec meni: “Lewis potrebuje zaupanje v dirkalnik, to je zanj zelo pomembno. On ni tako kot Schumacher in nima tehničnega ozadja. Vendar pa lahko zelo dobro občuti dirkalnik. In spomnim se: Hamilton je imel v lanski sezoni 32 točk zaostanka za vodilnim, in vendar se je skoraj prebil nazaj na sam vrh.

Glede Ferrarija pa pravi, da je njihova strategija izpadla zelo neumna, v pogledu njihovega protesta proti Red Bullu, pa je pojasnil, da bi si lahko prebrali pravila – Foto: HB Press

O polomu Ferrarija s spodletelim postankom v boksih, pa Brändle trdi: “Enostavno je neumno, če moraš voziti za svojim moštvenim kolegom in potem pri menjavi gum še čakati. Biti bi moral prvi na postanku, kot lastnik pole positiona. Če bi zmagal, bi danes bilo vse v najlepšem redu, tako pa smo sedaj priča ognju v strehi.”     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

LIBERTY MEDIA želi za novo pogodbo MONAKA popolni nadzor nad PRIREDITVIJO

ECCLESTONE o svoji domnevni ARETACIJI: “Upam, da ima svet pomembnejše težave”