Tako meni Fernando Alonso, ki od svojega debija leta 2001 opaža, da se je skupna teža dirkalnikov Formule 1 povečala s 600 na današnjih skoraj 800 kilogramov.
“Nesreča, ki smo jo videli v Monaku, je bila zelo resna. Bilo je skoraj tako kot v Džedi, kjer se je Mickov dirkalnik prav tako razletel na dva dela. Menjalnik je bil ločen od podvozja in to se je znova zgodilo v Monaku. Na srečo jo je odnesel brez posledic, toda upam, da bosta Formula 1 in FIA opravila prave zaključke,” tako Alonso.
40-letnik meni, da dejstvo, da dirkalnik ni držal trkov, ni nujno znak pomanjkljivosti dizajna ali hitrosti, temveč gre preprosto za to, ker so današnji dirkalniki pretežki. “Zdi se mi, da dirkalnik ni razletel na dva dela, ker je bilo z njim kaj narobe. Težava niso dirkalniki, temveč njihova teža,” tako dirkač ekipe Alpine. “So zelo težki, trenutno več kot 800 kilogramov, zato je vztrajnost ob udarcu v zaščitno steno precej večja kot prej. Morda nas bo ta izkušnja česa naučila,” še zaključi Alonso.