in

ALONSO: Teža dirkalnikov Formule 1 je razlog, da razletijo na DVA DELA

Celoten učinek vedno težjih dirkalnikov Formule 1 je bil razkrit z grozljivo nesrečo Micka Schumacherja, dirkača ekipe Haas, na dirki v Monaku.

Tako meni Fernando Alonso, ki od svojega debija leta 2001 opaža, da se je skupna teža dirkalnikov Formule 1 povečala s 600 na današnjih skoraj 800 kilogramov.

Nesreča, ki smo jo videli v Monaku, je bila zelo resna. Bilo je skoraj tako kot v Džedi, kjer se je Mickov dirkalnik prav tako razletel na dva dela. Menjalnik je bil ločen od podvozja in to se je znova zgodilo v Monaku. Na srečo jo je odnesel brez posledic, toda upam, da bosta Formula 1 in FIA opravila prave zaključke,” tako Alonso.

Španca ne čudi, da se je dirkalnik Micka Schumacherja v Monaku razletel na dva dela, saj so današnji dirkalnik po njegovem mnenju pretežki in upa, da bodo v vrhu Formule 1 sprejeli prave odločitve.

40-letnik meni, da dejstvo, da dirkalnik ni držal trkov, ni nujno znak pomanjkljivosti dizajna ali hitrosti, temveč gre preprosto za to, ker so današnji dirkalniki pretežki. “Zdi se mi, da dirkalnik ni razletel na dva dela, ker je bilo z njim kaj narobe. Težava niso dirkalniki, temveč njihova teža,” tako dirkač ekipe Alpine. “So zelo težki, trenutno več kot 800 kilogramov, zato je vztrajnost ob udarcu v zaščitno steno precej večja kot prej. Morda nas bo ta izkušnja česa naučila,” še zaključi Alonso.                                                     

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

JORDAN: Lewis HAMILTON ni več kralj Formule 1, tudi pri MERCEDESU ne

ASTON MARTIN želi obdržati VETTLA in zavrača govorice o SCHUMACHERJU