in ,

BEYONCA GT OPUS 1: Električna premium limuzina iz KITAJSKE

Kitajski start-up BeyonCa (za Beyond Car oziroma prevedeno Onkraj avtomobila) je z modelom GT Opus 1 kot študijo predstavil električni avtomobil zgornjega razreda, ki bo kupcem na voljo leta 2024. Gran Turismo naj bi premiero slavil v prvem četrtletju 2023 na Shanghai Auto Show.

Kitajci so odločeni, da na področju električnih avtomobilov napadejo evropske premium znamke kot so BMW, Audi in Mercedes..

Študija se predstavlja na 5,2 metrih dolžine kot podolgovati GT s kratkim prednjim pokrovom, panoramsko streho, ki se pomika nazaj, in močno razširjenimi blatniki z močnimi vdolbinami na straneh.

Spodnja visoka linija oken ima rahel pregib v predelu zadnjih vrat. Poglede pa pritegne močno zaobljen sprednji del z ozkimi LED žarometi in pokončno osvetljenim logotipom. Ozek zadek je opremljen z majhnim spojlerjem. Nižje luči štrlijo v zadnje blatnike. Tukaj je očitna “izposoja” sloga Bugattija ali Pontiaca.

Opus 1 z digitalno ekipo zdravnikov

Kar se tiče notranjost avtomobila, ni veliko za povedati. Kajti kokpit v teaserju ni viden, oba potnika spredaj pa sta ločena s široko srednjo konzolo. LED svetlobni trakovi uokvirjajo sopotnike. Uporabljene so lesene, usnjene in kovinske aplikacije. Vendar pa GT Opus 1 stavi na inteligentne funkcije, ki bi morale po BeyondCa služiti namenu in ne samemu sebi. V skladu s tem bi se moral osredotočiti na vrhunske storitve v avtomobili, okrog in izven njega.

V pogledu notranjosti avta ni veliko podatkov, sploh o armaturni plošči in infotainmentu.

Generalni direktor Soh Weiming je kot konkreten primer navedel zdravstveni pregled. Avtomobil preverja voznikov krvni tlak in se lahko v sili samostojno ustavi. Zdravnik lahko uporabi infotainment sistem za prijavo oziroma vklop v avtomobil in dajanje zdravstvenih nasvetov – in to ne samo v nujnih primerih. Zdravniška ekipa “Cloud Doctors” je na razpolago v vsakem trenutku in kjerkoli.  S tem dodatkom so funkcije avtonomne vožnje, kot sta pomoč pri parkiranju in “visoka stopnja avtomatizacije” po besedah Soha skorajda običajne.

BeyonCa želi napasti Audi, BMW in Mercedes

Opus poganjajo elektromotorji, ki niso podrobneje opisani in se napajajo iz 130 kWh baterije. Pri tem so celice nameščene tako v enem paketu kot tudi neposredno v šasiji. Serijski model naj bi imel 800-voltno arhitekturo s funkcijo hitrega polnjenja (300 kW). Pri standardih kakovosti se želi BeyonCa usmeriti k nemškim premium proizvajalcem in obljublja tolerance rež največ 0,5 milimetra.

Napoveduje se GT Opus 1 R kot vrhunska inačica

Po besedah BeyonCa je GT Opus 1 le osnovni model, sledila naj bi še zmogljivejša različica R. Cena se ocenjuje na okrog  140.000 evrov preračunano iz kitajske valute. V prihodnjih petih letih naj bi na trg prišlo tri do pet novih vozil. Sem spadajo poleg limuzin tudi SUV-ji. Glavni konkurenti BeyonCa-ja so BMW, Audi in Mercedes. Poleg Kitajskega in drugih azijskih trgov želi podjetje svoja vozila ponujati tudi v Evropi.  

BeyonCa s svojim GT Opus 1 ne želi osvojiti le domači in azijski trg, temveč “napasti” tudi Evropo in ogroziti BMW, Audi in Mercedes – kar se tiče električnih avtomobilov.

BeyonCa sta ustanovila Soh Weiming,  izvršni direktor Renault China, in Dongfeng Motor s sedežem v kitajski prestolnici Peking, poleg tega pa imajo še oblikovalski center v Münchnu ter razvojno mesto umetne inteligence v Singapurju. O višini naložbe Renaulta in Dongfenga ni nič znanega. Registriran kapital BeyonCa-ja trenutno znaša 200 milijonov ameriških dolarjev. Poslovno področje start-upa poleg proizvodnje električnih avtomobilov (na kitajskem New Energy Vehicles NEV), obsega tudi avtomobilske dele, druga “z vozili” povezana področja in hrano (?!?!), kot je vidno iz registracije podjetja.   

Poleg Soha, ki je bil dolgo časa odgovoren za posle Volkswagna na kitajskem, so tu še v ustanovni ekipi Christian Klinger (do leta 2015 član uprave VW-ja za trženje, prodajo in poprodajo), Hans-Joachim Rothenpieler (do leta 2020 vodja razvoja pri Audiju) in Dirk van Braeckel (nekdanji oblikovalec Bentleya).

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Caterham SEVEN 340 – S Fordovo močjo na NEDELJSKE VOŽNJE

Nova TOYOTA Prius – Hibridna IKONA izboljšana na vseh PODROČJIH