in ,

Še v tem DESETLETJU prihaja samostojen HIBRIDNI športnik NISMO

Pričakuje se, da bo ta športni avtomobil neposredni hibridni naslednik aktualnega GT-R-a…

Zasnova aktualnega GT-R športnika je tehnično gledano stara 21 let. Nazadnje je bila istoimenska študija predstavljena na avtomobilskem salonu v Tokiu leta 2001. Serijska različica je prišla šest let pozneje. Zato lahko brez zadržka rečemo, da je generacija R35 prišla že v leta. Na srečo pa so pri Nismo obljubili – to je potrdil tudi izvršni direktor Takao Katagiri -, da je v pripravi “zelo razburljiv model”.

V intervjuju za Autocar je prvi mož Nisma povedal, da se bo ta avtomobil prodajal tako na Japonskem kot tudi v ZDA, celinski Evropi in v Združenem kraljestvu. Britanska revija iz zanesljivega vira izve, da bo model služil kot posredni naslednik ostarelega GT-R. V začetku letošnjega leta se je Godzilla zaradi strogih emisijskih predpisov umaknila iz Evrope. Ti predpisi proizvajalcu avtomobilov tudi preprečujejo prodajo novega Z modela v Evropi.

Novi Nismo naj bi nasledil aktualnega GT-R in bo imel hibridni pogon.

Vlada splošno prepričanje, da bo imel Performance model hibridni pogonski sklop in ne čisto električnega. Vodstvo podjetja je že povedalo, da bi vznemirljivi električni pogon zahteval polprevodniške baterije, ki pa ne bodo še kmalu na voljo. Vendar so pri Nissanovem domačem konkurentu Toyoti obljubili, da bodo do leta 2025 lansirali hibridno serijsko vozilo s polprevodniško baterijo.

V pogovoru za revijo Autocar je Takao Katagiri, izvršni direktor Nisma, povedal: “V Evropi obstaja za Nissan zelo pomembna vizija. To je srce tega novega avtomobila. Velika Britanija je za nas zelo pomembna, zlasti za visokozmogljive avtomobile. Vse kar lahko rečem je, da prosim počakajte. Trgu v Združenem kraljestvu bomo pod blagovno znamko Nismo predstavili zelo vznemirljiv model.

Medtem pa vztrajajo govorice, da Nissan in Nismo delata na primernem slovesu modela GT-R R35. Predvideva se, da bo predstavljen nekje v prihodnjem letu z zasnovo zadnjega krilca v obliki gosjega vratu ter manjšimi spremembami motorja in šasije. Dodali bi lahko tudi nekaj novih barv in posodobitev. Pri slednjih pa predvsem za izpolnjevanje strožjih predpisov glede hrupa.  

        

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

CORVETTE naj bi leta 2025 postala lastna BLAGOVNA ZNAMKA

HUAWEI s pametno uro z vgrajenimi brezžičnimi SLUŠALKAMI