in ,

HYUNDAI KONA bo leta 2023 večja in z novim DIZAJNOM

Kompaktni SUV Hyundai Kona bo kupcem na voljo z bencinskim motorjem, kot hibrid ali kot povsem električen avtomobil.

Hyundai Kona je leta 2017 praznovala svojo svetovno premiero v Južni Koreji, sedaj pa prihaja njena nova izdaja. In medtem ko je proizvajalec s tehničnimi podatki še vedno precej zadržan, je sedaj poskrbel za obsežen predogled zasnove novega modela, ki bo kupcem na voljo v več različicah in sicer kot hibrid, z bencinskim motorjem in kot povsem električno vozilo. Na voljo bo tudi športni N Line.

Oblikovalci so začeli z zasnovo nove in povsem električne Kone EV in nato videz prenesli na druge različice. Spredaj si vsi delijo značilen svetlobni pas vzdolž roba pokrova motorja. Žarometi so pod to svetlobno prečko na zunanjih vogalih, kar spominja na model Hyundai Staria. Slog spodnje polovice sprednjega dela je glavna razlika med novimi modeli Kone. Električni model ima t.i. pixel elemente, slog pa ima nekaj značilnosti vozil Ioniq. Standardni bencinski model ima na tem področju pravokotno odprtino. Linija N ima bolj agresiven videz z uporabo trapeza.

Tako kot spredaj se tudi zadaj čez celotno širino avtomobila razteza svetlobni pas.

Gledano s strani imajo novi modeli Kone podobno obliko. Različici hibrid in z bencinskim motorjem imata različno obarvane karoserijske plošče na blatnikih. Pri električni in N različici je to ohranjeno v splošni barvi laka. N Line ima zadnji spojler, srebrne stranske pragove in črne dele za pokrove ogledal in črno streho. Tako zadaj kot spredaj se čez celotno širino vozila razteza svetlobni pas. Tako kot prednji žarometi se tudi zadnje luči končajo v spodnjih kotih. N Line ima povrhu še dvojne izpušne cevi. Poleg tega je nova Kona tudi večja. Sedaj je dolga 4,355 metra, to je 150 milimetrov več kot pri aktualnem modelu. Medosna razdalja se je povečala za 60 milimetrov, širina pa za 25 milimetrov.

Notranjost nove Kone pa krasita dva 12,3-palčna zaslona.

V notranjosti ima nova Kona dva 12,3-palčna zaslona, ki si delita en okvir. Prestavna ročica je sedaj v stebričku za volanom. Pod velikima zaslonoma sta dve prezračevalni reži in gumbi za upravljanje klimatske naprave na sredinski konzoli. Na konzoli je tudi vrtljiv gumb, vendar pa njegov namen še ni jasen. V drugi vrsti pa je preprost zadnji sedež. Kot že rečeno, proizvajalec še ni razkril nobenih podrobnosti o specifikacijah pogonskih sklopov ali cen nove Kone. Hyundai bo te informacije najverjetneje objavil v prihodnjih mesecih.

                   

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BERTONE GB110 je novi hiperšportnik s 1.100 KM 

BUGATTIJEV hiperšportnik z “norim” bencinskim motorjem podjetja RIMAC