in ,

Prodaja se 33 let star NOV Lamborghini COUNTACH

Na dražbi pri RM Sotheby’s se je znašel poseben športni avtomobil. Gre za model 25. obletnice Lamborghinija Countach, ki je star 33 let, a še vedno nov!

Zbirateljem Lamborghinija se 26. januarja v letovišču Arizona Baltimore v ZDA ponuja enkratna priložnost v življenju. Tam bo namreč RM Sotheby’s na dražbi prodajal prav posebno vrsto novega avtomobila, ki pa je star več kot 30 let! Z manj kot 250 prevoženimi kilometri so za ta Countach 25th Anniversary odkar je bil prvič dostavljen skrbeli kot za zbirateljski predmet in je verjetno primerek z najnižjo kilometrino nasploh.

V počastitev 25. obletnice znamke Lamborghini je bila različica Countach 25th Anniversary prvič predstavljena na dirki Formule 1 VN Italije leta 1988. Ta novi Countach je temeljil sicer na obstoječem modelu 5000 QV, vendar vsebuje približno 500 subtilnih sprememb in izboljšav, namenjenih povečanju udobja pri vožnji in izboljšanju dizajna. Horacio Pagani, takrat tehnični direktor novega oddelka Lamborghinija za kompozite, je bil zadolžen za preoblikovanje karoserije Countacha. Znano je, da korenine tega posebnega modela 25th Anniversary (in zgodnjega Diabla) ležijo v slavnem testnem avtomobilu Paganija iz leta 1987, ki sliši na ime Countach Evoluzione in je imel karoserijo iz kompozita kevlarja.

33 let star jubilejni Countach ima prevoženih le 249 kilometrov.

Ravno ta projekt naj bi spodbudil Paganija, da se je lotil proizvodnje lastnega super športnega avtomobila. Kmalu zatem je zapustil Lamborghini in ustanovil lastno svetovalno podjetje za kompozite, kasneje pa tudi lastno podjetje za športne avtomobile. K Paganijevim modifikacijam Countacha, ki jih je prvotno zasnoval Marcello Gandini pri Bertoneju, so vključevale dvig nosu in revizijo dovodov zraka za izboljšano hlajenje sprednjih zavor. Na zadku je bi nekoliko spremenjen zadnji odbijač.  Reže za dovod zraka tik za vrati so namesto tradicionalnega črnega zaključka dobile debelejše letve v barvi karoserije. Poleg tega so bila 15-palčna platišča kovana iz dveh delov in bila so tudi širša kot pri modelu 5000 QV.

V pogledu motorja ima ta avto iste značilnosti kot serijski model 5000 QV

V notranjosti je Lamborghini razmeroma preprosto ročno odpiranje in zapiranje stekla na vratih zamenjal z električnim pomikom. Poleg tega so oba sedeža opremili z električno nastavljivimi naslonjali in s tem povečali udobje voznika in sovoznika. Nameščen je bil novi volan, Countach pa je prejel tudi zmogljivejšo klimatsko napravo. Vozne zmogljivosti jubilejnega modela so ostale enake tistim iz običajnega 5000 QV in so bile še vedno impresivne. Countach je do 100 km/h pospešil v 4,7 sekunde in se je lahko pohvalil z maksimalno hitrostjo 295 km/h.  

V notranjosti je opremljen s sivim usnjem.

Ta Lamborghini Countach 25th Anniversary iz zadnjega modelnega leta 1990, je verjetno primerek z najmanj prevoženimi kilometri. Končan je bil konec avgusta 1989 v tovarni Sant’Agata Blogenese in dostavljen v ZDA kot nov avtomobil v netipično zadržani barvni kombinaciji Metallic Black (PPG 224521), notranjost pa v sivem usnju. V času katalogizacije je imel ta Countach na števcu natančno 249 kilometrov. Števila šasije pa se glasi ZA9CA05A7LLA12718. Spremno potrdilo o prodaji podjetja Clark Motor Company iz mesta Heath v zvezni državi Ohio z datumom 5. februar 1990 kaže, da je bil ta izjemen Countach prodan zdravniku iz območja Detroita za 275.000 dolarjev. V času prodaje je bil odčitek števca avtomobila 138 kilometrov.

Pri RM Sotheby’s menijo, da bi lahko za ta avto dobili med 700.000 do 1.000.000 dolarjev.

Ta izjemno dobro vzdrževani Countach se je ponovno pojavil pri prvotnem prodajalcu novembra leta 2007, potem ko je v prejšnjih 17 letih prevozil samo 13 kilometrov. Med letoma 2010 in 2020 je avtomobil ostal v ugledni zbirki v Ohiu, kjer je bil na statični razstavi, čeprav so ga redno pregledovali, zaganjali in uporabljali za zelo kratka potovanja za servisiranje njegovih mehanskih komponent. Lastnik ta Countach oglašuje kot “nov avto”, ki je še vedno obut v izvirne pnevmatike Pirelli P Zero, ima izvirne priročnike, prodajno dokumentacijo in račun iz leta 1990. Pri RM Sotheby’s menijo, da bi lahko ta avto ocenili med 750.000 in 1.000.000 dolarjev.

              

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

VANWALL Vandervell je EV-športnik, ki obuja skoraj POZABLJENO znamko

MAZDA z napovednikom za CX-90 razkriva OBRAZ in poudarja ZMOGLJIVOST