in , ,

Nova električna KONA bo močnejša in DALJŠA

Nova različica električne Kone se lahko hitreje polni, poleg tega pa bo imela več sistemske moči od predhodnika.

Tako kot doslej, bo tudi nova Hyundai Kona Electro imela dve različici. Obe bosta imeli nekoliko večjo kapaciteto baterije in nekoliko večjo moč. Predvsem pa se bo skrajšal čas polnjenja baterij. Poleg tega pa bo avto daljši za približno 15 centimetrov.

Po besedah Hyundaija je bila najprej razvita električna različica nove (druge) generacije Kone, potem bo na razpolago še z motorjem na notranje izgorevanje in hibrid. Zunanja oblika novega električnega SUV-ja je bila že znana. Električna različica izstopa od delno sestrskih modelov na fosilna goriva z drugačnim prednjim odbijačem v zasnovi pixla. Avto se je znatno povečal v dolžino. Doslej je bila Kona dolga 4,21 metra, v prihodnje bo 4,36 metra. S tem naj bi bil avtomobil eden največjih v segmentu B-SUV, koeficient upora pa je 0,27. Druga generacija električne Kone bo imela 65,4 kWh baterijo za daljši doseg v primerjavi s predhodno 64 kWh. Doseg se s tem minimalno poveča iz prejšnjih 484 na 490 kilometrov, sistemska moč pa iz 150 na 160 kW.

Notranjost nove Kone je zelo podobna modelu Ioniq 5.

Bolj občutna sprememba pa je pri hitrem polnjenju. Hyundai ne navaja največje zmogljivosti polnjenja, do sedaj je bilo z veliko baterijo možnih do 100 kW, z majhno pa je okrog 50 kW. Največja zmogljivost polnjenja z enosmernim tokom se je verjetno povečala, vsaj pri močnejši različici, saj se je čas polnjenja večje baterije skrajšal s 47 na 41 minut (z 10 na 80 odstotkov). Osnovna različica ima sedaj 115 namesto 100 kW pogonske moči, baterija pa sedaj namesto 39 kWh ponuja 48 kWh. S tem se doseg iz 305 poveča na 342 kilometrov.

Poleg tega, da bo daljša in močnejša, se bo nova Kona tudi hitreje polnila.

Način i-Pedal omogoča tako imenovano vožnjo z eno stopalko, torej vožnjo samo s pedalom za plin. Alternativno je na voljo avtomatska rekuperacija, pri kateri se moč rekuperacije energije uravnava glede na promet pred vami. Na voljo je tudi dvosmerno polnjenje, kjer gre natančneje za Vehicle-to Load, V2L. To omogoča, da pogonska baterija oddaja do 3,1 kW zunanjim uporabnikom. Poleg zvoka akustičnega sistema za opozarjanje na pešce (AWAS), ki se oddaja navzven, je v notranjosti na voljo elektronski zvok vožnje, ki je odvisen od hitrosti in pospeševanja. Glasnost in način je mogoče prilagoditi.

 Kona Electric StandardKona Electric Long Range
Pogon2WD s 115 kW in 255 Nm2WD s 160 kW in 255 Nm
WLTP-poraba elektrike15,7 kWh/100 km15,1 kWh/100 km
Baterija46,4 kWh65,4 kWh
WLTP-doseg342 km490 km
Cenani podatkani podatka

V notranjosti bodo na razpolago zasloni podobni kot jih ima Hyundai Ioniq 5. To vključuje 12,3-palčni zaslon na dotik in zaslon instrumentov, ki je prav tako velik. Vse kontrole za voznika so razporejene okrog volana, kar omogoča odprto sredinsko konzolo z držali za skodelice. Head-up zaslon prikazuje najpomembnejše podatke o vožnji v 12 palcih kot projekcijo na vetrobransko steklo. Podatkov o cenah nove Kone še ni, Hyundai prav tako molči o datumu lansiranja na trg.

                

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

OGLAS za Ford Explorer Men’s Only kot priklon ŽENSKAM v AVTOINDUSTRIJI

Ujet posodobljeni LAMBORGHINI URUS s PHEV pogonom