Pri Miniju je na seznamu veliko novosti. Med letoma 2023 in 2024 bo britanska znamka popolnoma prenovila svojo ponudbo s predstavitvijo nove generacije 3-vratne kombinirane limuzine in Countrymana. In z modelom Aceman se odpira tudi povsem novo poglavje. Eden najbolj zanimivih modelov je Countryman, katerega pričakujemo konec letošnjega leta, za katerega je predvidena velika evolucija dimenzij in motorjev.
Ekskluzivna računalniška upodobitev kolegov iz Motor1.com poskuša predvideti obliko tretje generacije britanskega SUV-ja. Na podlagi vohunskih fotografij iz zadnjih mesecev bo Mini verjetno potrdil nekatere estetske elemente trenutnega modela. Na primer značilen zaobljen pokrov motorja, nagnjena streha in masivni boki. Pričakuje se, da bodo LED žarometi nekoliko manjši, spredaj pa naj bi vozilo dobilo novo masko, ki bo oblikovno povzeta po nedavni prenovi 3- in 5-vratnega Minija. Najpomembnejša sprememba pa se nanaša na velikost Countrymana, ki bi lahko zrasel do 4,5 metra v dolžino. S tem bi postal največji Mini vseh časov. Toda to je neizogibna poteza, ki podjetju omogoča, da naredi prostor za model Aceman, ki želi biti postavljen v središče ponudbe modelov. To bi lahko pomenilo visoko stopnjo prostornosti za potnike in prtljago. K temu je dodana nova tehnologija notranjosti, ki jo sestavljata velik, okrogel osrednji zaslon in prostostoječi 8 do 10-palčni instrument.
Novi Countryman se lahko zanese na popolnoma novo paleto motorjev, ki temeljijo na BMW X1, s katerim si deli platformo FAAR. Tako naj bi se na seznamu nahajale blage hibridne različice z močjo med 136 in 218 KM ter dizelska različica s 150 KM brez elektrike. Najbolj športni Mini (John Cooper Works) bi lahko postal priključni hibrid, ki bi prevzel koncept BMW bratranca, združil trivaljni 1,5-litrski motor s turbinskim polnilnikom in električno enoto, kar bi skupaj dalo 326 KM in električni doseg do 90 kilometrov. In prvič doslej bo Countryman narejen tudi v Nemčiji – natančneje v Leipzigu – in bo popolnoma električen. V tem kontekstu je najverjetnejša hipoteza prevzem pogonskega sklopa z dvema elektromotorjema za štirikolesni pogon in dosegom približno 440 kilometrov po WLTP. Ni pa izključeno, da bo Mini za nižjo ceno ponujal tudi manj zmogljive različice z enim elektromotorjem spredaj ali zadaj.
Ko smo že pri cenah: povsem možno je, da se bo modelska paleta začela pri 40.000 evrih za različice z motorjem na notranje izgorevanje in se povzpela na 50.000 do 55.000 evrov za električno različico.