Kaj imata skupnega Mazda MX-5 in Suzuki Jimny? Oba moramo preprosto imeti radi. Sta majhna, cenovno dostopna, omejena na najnujnejše in mojstra svoje obrti. Od leta 1998 Suzuki ponuja majhno terensko vozilo pod tem imenom tudi v Evropi. A serija obstaja že od leta 1968. Več kot pol stoletja torej. Za praznovanje te častitljive obletnice, bodo izdelali model Heritage, vendar pa le za Avstralijo.
Omejen le na 300 primerkov, Jimny Heritage temelji na avstralskem nivoju opreme GLX in ima rdeče blatnike spredaj in zadaj, slednje pa krasi relief Suzuki. Vključene nalepke na karoseriji so v retro slogu poznih 60-ih let, kupci pa lahko naročijo svoje vozilu v barvah Black Pearl, Jungle Green, White ali Medium Grey. Vsi Jimny modeli se bodo vozili na 15-palčnih platiščih in bodo na voljo izključno s petstopenjskim ročnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom. Da bi vso zadevo še posladkali, je Suzuki dodal tudi tovorno dno Jimny Heritage in ploščico, ki označuje, da gre za majhno serijo. Kot različica GLX je opremljen s samodejnimi LED žarometi, meglenkami, kamero za vzvratno vožnjo in varnostnimi sistemi, kot sta opozorilo pred nenamerno menjavo voznega pasu in avtonomno zaviranje v sili. V notranjosti je 7-palčni infotainment sistem z Android Auto in Apple Carplay, zvočni sistem z dvema zvočnikoma, usnjen volan, satelitska navigacija in klimatska naprava.

Cene se začnejo pri 33.490 avstralskih dolarjih in dodatnih 695 dolarjev za katerokoli od treh izbranih barvnih zaključkov, saj je standardna samo bela barva. Preračunano v našo valuto, lahko rečemo, da bi bil ta model v Evropi precej zanimiv in privlačen. Za njega bi morali odšteti okrog 21.300 evrov. A možnosti, da bi se ta poseben model znašel v naših koncih, so skorajda nične. Bolje kaže pri petvratnem Suzukiju Jimny, ki so ga v začetku leta predstavili z daljšo medosno razdaljo, čeprav je bil primarno razvit za indijski trg. V načrtu je tudi električna verzija modela Jimny, ki naj bi na trg prišla do konca desetletja – v Evropo.





