Podjetje iz Sant’Agate Bolognese je v letu 2022 imelo 2,38 milijarde evrov prometa, kar je za 22 odstotkov več kot leto poprej, dobiček pa je znašal 614 milijonov evrov, kar je 56 odstotkov več kot v letu 2021.
»Zdaj se lahko do potankosti osredotočimo na doseganje naših prihodnjih ciljev, tudi zahvaljujoč 18-mesečni čakalni listi, kar pomeni, da bomo dobro poslovali tudi v prihodnje. To so zlati časi za Lamborghini – ustvarjamo zgodovinske vrednosti in hkrati rastemo tudi v okviru skupine,« je zadovoljen prvi mož Lamborghinija, Stephan Winkelmann.
Podjetje je obelodanilo, da so v letu 2022 odpremili 9.223 nove avtomobile, kar je za 10 odstotkov več kot v letu 2021. Od tega je bilo 5.367 primerkov modela Urus, 3.113 Huracanov in 753 Aventadorjev. Največ avtomobilov so Italijani prodali v ZDA (2.731 primerkov), sledita Kitajska (1.018) in Nemčija (808).