Cupra, Seatova športna podznamka , si je zadala ambiciozen cilj postati ena med sto najboljših svetovnih znamk do leta 2030. Da bi Španci to dosegli, se pri Cupri osredotočajo na šest ključnih področij rasti – najpomembnejša med njimi je globalizacija znamke.
Samo letos tako pri Cupri načrtujejo odprtje novih salonov, znanih kot City Garages, in sicer v Berlinu, Madridu, Manchestru in Parizu. Podjetje prav tako načrtuje, da bo leta 2023 izobrazilo petsto novih strokovnjakov za prodajo in servis, na delavnicah, imenovanih Cupra Masters, s čimer bo skupno število le-teh naraslo na dva tisoč.
Najpomembnejši del Cuprine strategije globalizacije se vsekakor zdi potencialni vstop znamke na severnoameriška tržišča. Po navedbah španske znamke trenutno analizirajo omenjeno potezo in s potencialnimi strankami testirajo odzive tržišča. Kot poudarjajo, so prvi rezultati zelo obetavni.

Cupra je lani zabeležila znatno rast prodaje z več kot 150.000 prodanimi vozili, kar je skoraj dvakrat več kot leto poprej. Cupra Formentor, prvi samostojni model znamke, je prispeval največ k dobrim prodajnim številkam, saj predstavlja 63,8 odstotka (97.600 vozil) celotne prodaje. Cupra Born je v svojem prvem polnem prodajnem letu dosegel število 31.400 prodanih enot.
Skupno je Cupra v lanskem letu prodala 152.900 enot, kar predstavlja 92,7-odstotno povečanje v primerjavi z 79.300 enotami v letu 2021. Kljub uspehu Cupre pa je Seat zabeležil upad celotne prodaje v primerjavi z letom 2021. Prodaja skupine Seat je leta 2022 upadla za 18,1 odstotka na 232.700 vozil.