in ,

CUPRA UrbanRebel se bo serijsko imenovala RAVAL

Pred majhnim električnim avtomobilom znamke pa bosta prišla na trg še modela Terramar in Tavascan.

7. junija 2022 je Cupra predstavila novo različico koncepta UrbanRebel. Pri tem bi lahko že za serijsko različico, saj so opustili dodatno oznako “Concept“. Toda tudi ta različica se zdi še vedno precej oddaljena od serije.

V vsakem primeru pa je ta majhen avtomobil sedaj izgubil velikansko zadnje krilce, ki je bilo nameščeno na študiji, prikazani na IAA leta 2021 v Münchnu. Tudi brez tega krilca je avto še vedno zelo izrazit. Poleg tega ni vidnih kljuk na vratih in osvetljeni logotipi v seriji zagotovo ne bodo obstajali. Medtem ko je študija s prevelikim zadnjim krilcem merila 4,08 metra, je dolžina sedaj 4,03 metra. Kot je znano, uporablja skrajšano platformo “MEB Small” in ima za razliko od prejšnjih vozil platforme MEB pogon na sprednja kolesa. Za pogon naj bi sedaj skrbel elektromotor z močjo 166 kW. Zahvaljujoč lahki konstrukciji zunaj in znotraj je to dovolj, da hitrost 100 km/h doseže v 6,9 sekunde.

Leta 2021 na IAA v Münchnu predstavljena študija UrbanRebel se bo nekoliko spremenjena serijsko imenovala Raval.

S tem ima zadnja različica bistveno skromnejše podatke, kot so bili navedeni pri študiji, za katero so obljubljali 320 kW končne moči in pospešek do 100 km/h v 3,2 sekunde. Verjetno je bil to podatek za štirikolesni pogon, katerega pa so sedaj črtali. Doseg različice “Range Version” na bi znašal do 440 kilometrov. To bi bilo približno toliko, kot zmore model Born s srednjo baterijo moči 58 kWh. Z uporabo recikliranih polimerov in bioloških materialov naj bi avtomobil postavljal tudi standarde v smislu trajnosti. Za razvoj v koncernu skrbi Cupra. Proizvodnja bo potekala v tovarni Martorell v bližini Barcelone in se bo začela leta 2025. In po zadnjih podatkih se bo model iz UrbanRebel preimenoval v Raval. Cupra Raval je tesno povezana z VW ID.2all in še neimenovanim dvojnikom iz Škode.  

Še pred Ravalom naj bi na trg prišla še dva modela ih hiše Cupra in sicer Terramar in Tavascan. Prvi je 4,50 metra dolg športni terenec, ki bo na voljo z motorji z notranjim izgorevanjem in priključnimi hibridnimi pogoni. Slednji naj bi pripadali novi generaciji z električnim dosegom okrog 100 kilometrov. Glavni oblikovalec Cupre Jorge Diez obljublja dolg, vpadljiv pokrov motorja, nos moreskega psa in k vozniku usmerjen koncept notranjosti. Z modelom Terramar želi Cupra prodreti v višje cenovne segmente SUV-jev, najhitreje rastočega segmenta v Evropi. Terramar bodo izdelovali v Audijevi tovarni v Györu na Madžarskem.

Cupra je prvič pokazala tudi notranjost svojega novega električnega malčka.

V času prireditve “Impuls Event” je Cupra podala tudi informacije o prihodnjih različicah trenutnih modelov Leon, Formentor in Born, ki naj bi bili do leta 2025 prenovljeni. V prihodnje pa naj bi se Cupra lotila tudi osvajanja novih segmentov in trgov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

TOYOTA in LEXUS napovedujeta ŠPORTNIKA na električni pogon

TOYOTA RAV4 je najbolje PRODAJAN AVTO v LANSKEM letu