in ,

CADILLAC CT6 za kitajski trg v duhu ESCALE in s 33-palčnim ZASLONOM

V kraljestvu sredine še vedno kraljujejo limuzine.

Cadillac je v začetku leta 2020 zaključil s proizvodnjo modela CT6 za ameriški trg, na Kitajskem pa je luksuzni model ostal v ponudbi. Velike limuzine, opremljene z motorji z notranjim izgorevanjem, so v drugi najbolj naseljeni državi na svetu še vedno tako aktualne, da je CT6 dobil naslednika. Novi CT6 je tako dobil povsem novo podobo, tako zunaj kot znotraj, oblikovno pa se naslanja na koncept Escala. Čeprav se pri Cadillacu niso spuščali v podrobnosti, trdijo, da sloni na “izboljšani platformi s pogonom na zadnji kolesi” z idealno razporeditvijo mase v razmerju 50 : 50.

Zunanjost je povzeta po navdušujočem konceptu Escala z dogodka Pebble Beach Concours d’Elegance 2016. Čeprav se ne more kosati s prezenco in sijajem razstavnega avtomobila, je v morju crossoverjev in SUV-jev, kakršen je tudi novi Cadillac GT4, ki je prav tako rezerviran za Kitajsko, zelo lep avtomobil. Razmerja se niso bistveno spremenila, saj je model druge generacije dolg 5223 milimetrov , širok 1890 mm in visok 1473 mm.

Zunanjost novega Cadillaca CT6 zaznamuje podobnost s konceptom Escala iz leta 2016.

Ta premium limuzina se ponaša z največjo medosno razdaljo v svojem segmentu, in sicer le-ta znaša 3109 mm, ki se popolnoma ujema z medosno razdaljo predhodnika. To nam pove, da novi CT6 ni povsem nov izdelek, temveč gre za evolucijo modela prve generacije z uporabo posodobljene platforme Omega. Moč zagotavlja 2,0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, povezan z 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Cadillac CT6 je na Kitajskem postavljen na vrh prehranjevalne verige, zato je nabit s tehnologijo. Poleg že znanega 33-palčnega zaslona je dobil tudi sistem Super Cruise, sistem Magnetic Ride Control (4.0) in digitalno vzvratno ogledalo. Na drugi strani ga je mogoče dobiti le z majhnim štirivaljnim motorjem, kar je daleč od mogočnega Blackwinga ameriške različice CT6-V, v katerem je domoval V8 z dvema turbinama in 550 konjskimi močmi. Kitajsko različico poganja 2,0-litrski bencinski motor, ki zmore 233 KM, kar je manj kot polovica tistega, kar je zmogel CT6-V.

Cadillac za osnovno različico CT6 od Kitajcev zahteva 359.700 juanov (50.800 ameriških dolarjev), za najbolje opremljeno različico pa 469.700 juanov (66.300 ameriških dolarjev). Za ta denar lahko v kraljestvu sredine dobite veliko limuzino z notranjostjo v Renaissance Red rdeči barvi, kot alternativa pa služita črna Jet Black in bež Whisper Beige. Prestižna potniška kabina ima ambientalno osvetlitev v 26 barvah, zvočnike proizvajalca AKG, tople kovinske poudarke ter les iz temnega jesena.

Novi Cadillac CT6 bo na Kitajskem naprodaj še letos skupaj z že omenjenim modelom GT4 in prenovljenim modelom XT4.

Galerija: Cadillac CT6

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kode61 BIRDCAGE debitira kot retro moderni ROADSTER

Prenovljeni VW GOLF 8 skoraj brez kamuflaže