Tank 500, ki je bil razkrit že avgusta 2021, ni ravno novo vozilo. Kljub vsemu zanj morda slišite prvič, saj ga izdelujejo in prodajajo le na Kitajskem. Odslej je ta luksuzni SUV na voljo tudi kot priključni hibrid, naši kolegi pri portalu Wheelsboy pa so ga pred kratkim imeli priložnost tudi preizkusiti.
Začnimo z nekaj osnovnimi informacijami. Tank 500 je luksuzni SUV, ki se proizvaja pod eno od mnogih blagovnih znamk podjetja Great Wall Motor. Sprva je bil predstavljen s 3,0-litrskim turbobencinskim V6-motorjem največje moči 349 KM (260 kW) in 500 Nm maksimalnega navora, ki je povezan z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pred kratkim je bila predstavljena tudi priključna hibridna različica 500 PHEV.
Čeprav ima različica s polnilnim priključkom vgrajen manjši 2,0-litrski motor z notranjim izgorevanjem, je njegova sistemska moč večja kot pri različici z V6. Pogonski sklop PHEV namreč razvije 402 KM (300 kW) in 750 Nm navora, kar zadošča za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v približno 6,9 sekunde. Zakaj je kljub konkretni moči vseeno precej počasen? Zato, ker Tank 500 PHEV tehta približno 2535 kilogramov. Razmeroma velik baterijski sklop z zmogljivostjo 37,1 kilovatne ure omogoča električni doseg okoli 100 kilometrov, merjeno po uradni kitajski metodologiji CLTC.
Pri Tanku (tako se imenuje blagovna znamka podjetja Great Wall) je poudarek predvsem na terenskih zmogljivostih vozila. Model ima serijsko vgrajen pogon na vsa štiri kolesa z reduktorjem, sredinski in zadnji diferencial z zaporo, tempomat Trail za uporabo na brezpotjih in druge funkcije, ki so del serijske opreme priključnega hibrida. Kljub vsemu Continentalove celoletne pnevmatike, s katerimi je opremljen Tank 500 na fotografijah, verjetno negativno vplivajo na njegove terenske ambicije.