Vohunske fotografije prototipov in računalniške upodobitve v preteklih mesecih niso obetale veliko. Drugače ne moremo povedati kot tako, da novi Hyundai Santa Fe nima prav nič skupnega s svojim predhodnikom.
Veliki SUV (v ZDA velja za srednje veliki SUV) vstopa v svojo peto generacijo z več ostrih robov in bolj škatlaste oblike kot kdaj koli prej. Nekaj je gotovo: vsekakor bode v oči in bo deležen veliko pogledov, pa naj si gre za simpatije ali zgražanja. Vpadljivi na tej veliki “škatli” so novi žarometi z motivom “H“. Kotni kolesni loki so zapolnjeni z 21-palčnimi platišči in pnevmatikami 245/45. Na zadnjem delu je še bolj divje (a tudi zelo kul, odvisno s kakšnimi očmi gledamo). Tukaj so velika zadnja vrata, ki se raztezajo čez celotno širino vozila. Zadnje luči so nameščene zelo nizko in spet lahko opazimo motiv črke H. Na pokrovu je viden Hyundaijev logotip in zelo velik napis Santa Fe.

Južnokorejski proizvajalec avtomobilov za zdaj še ne daje na voljo tehničnih specifikacij. Izdali pa so vsaj nekaj in to je, da bo medosna razdalja večja kot pri prejšnjem modelu Santa Fe. Spomnimo: med osmi predhodnika je bilo 2.765 milimetrov prostora. Hyundai priznava, da je s svojim radikalnim oblikovalskim pristopom ubral “nekonvencionalen pristop“, da bi SUV dobil svež videz in izboljšal prostornost. Če si pogledamo novi Santa Fe, ki bo prišel na trg leta 2024 od strani, se vsekakor zdi, kot da je Land Rover Defender 130.
Tudi notranjost je bila temeljito preoblikovana. Vidimo nastavitev z dvema ukrivljenima zaslonoma in – značilno za Hyundai – še vedno ločenimi gumbi za upravljanje klime, ogrevanja in drugih funkcij. Novi Santa Fe ponuja mešanico starih dobrih gumbov in ročic ter kapacitivnih krmilnih površin, ki ustrezajo obema svetovoma. Pogled na velik prostor med sprednjima sedežema vas prepriča, da je tu na poti precej široko vozilo. Konec koncev je tu dovolj prostora za brezžično polnjenje dveh telefonov enega poleg drugega. Naslednji oblikovalski trend je neprekinjen prezračevalni trak, ki se enkrat razteza čez celotno širino armaturne plošče. Zaradi čiste vesti so talne preproge, strop in nasloni zložljivih sedežev v drugi in tretji vrsti izdelani iz reciklirane plastike. Poleg tega so vratne plošče prevlečene z imitacijo usnja.

V priloženi galeriji lahko še vedno vidite, da ima novi Santa Fe bronaste barve na pokrovu prtljažnika oznako “2.5T“. Ob njem je verjetno še napis “HTRAC“. Več podrobnosti o drugih motorjih, dimenzijah, razpoložljivosti in tako naprej pa naslednji mesec, ko bo Santa Fe v celoti urbi et orbi debitiral na Hyundaijevem kanalu YouTube.




















