Leta 1988 je na salonu Caravan debitiral prvi VW California na osnovi T3. Zaradi tega se lahko počutimo starega, kajne? Po natanko 35 letih in 260.000 izdelanih enotah, Volkswagen Gospodarska vozila (VGV) na letošnjem sejmu v Düsseldorfu (od 25.8. do 3.9.) predstavlja model California Concept – skoraj serijski predogled prihodnosti modela, ki naj bi od leta 2024 kot nova generacija California zapeljal s proizvodne linije v Hannovru.
Da bi skrajšali čas čakanja na premiero oblikovne študije, je VGV zdaj objavil prvi dve napovedni fotografiji. Ena (naša naslovna slika) kaže, da bo študija temeljila na dolgi različici modela T7 Multivan. To pomeni, da je T6.1, ki je še vedno v ponudbi (vendar ga ni več mogoče naročiti), končno postal odsluženo vozilo. Ker je znano, da serija T7 temelji na platformi MQB skupine VW, je pri njej mogoča tudi priključna hibridna tehnologija. VW je ta sum že potrdil. Da, California Concept je PHEV avtodom.

Vidna je tudi sedežna garnitura z mizo. Ni še mogoče reči, ali je domnevno zložljivo klop mogoče namestiti tudi v praktični odlagalni prostor v prtljažnih vratih ali pa je moral VW poiskati nov prostor za shranjevanje pri tem konceptnem vozilu. Poleg tega vidimo dve markizi. Smiselno, saj ima navsezadnje tudi trenutna osnova Multivana vedno dvoje drsnih vrat. Vsem modelom California zadnjih let je skupna tudi dvižna streha. Seveda tudi Concept ni izjema. Iz napovednikov še ni razvidno, kakšna bo notranja oprema. Zanimivo bi bilo na primer izvedeti, kje in kako bo Volkswagen v prihodnosti namestil kuhinjsko nišo. Navsezadnje se prostorske razmere s spremembo platforme z gospodarskega vozila na arhitekturo osebnega avtomobila niso zares izboljšale. Proizvajalec je razkril le eno podrobnost o notranjosti modela California Concept: na voljo bo odstranljiva upravljalna plošča s funkcijo na dotik v slogu tabličnega računalnika. Skromne informacije, da, vendar bo do premiere zagotovo sledilo še več napovednikov.