in , ,

Prve pobegle FOTOGRAFIJE naslednje GENERACIJE Volkswagna TIGUAN

Petsedežni Tiguan opušča oglato obliko aktualnega modela ter uporablja nov tablični zaslon na dotik in vrtljivo stikalo “Driver Experience Switch”.

Zaradi več vohunskih posnetkov, VW-jeve skrbno pripravljene kampanje za napovedovanje z zamaskiranimi prototipi in pogleda na nezamaskiran avtomobil, ki je snemal videoposnetke za prihajajočo premiero, smo že imeli precej trdno predstavo o tem, kako bo videti nova generacija modela VW Tiguan. Zdaj pa imamo še boljši pogled na vozilo brez kakršne koli preobleke, zahvaljujoč nizu pobeglih fotografij, ki razkrivajo obline novega SUV-ja v vsej njegovi neskriti veličini.

Na treh slikah, ki so bile objavljene v skupini MQB-Coding & Retrofit na Facebooku, so prikazani sprednji in zadnji del ter notranjost tretje generacije Tiguana, ki naj bi uradno premiero doživel še letos, v Evropi pa bo naprodaj prihodnje leto. V ZDA ga ne bo. Severnoameriške kupce bo namesto Tiguana Allspace pričakala različica trivrstnega VW Tayrona, ki se trenutno prodaja na Kitajskem in ki bo prav tako namenjen v Evropo, kjer bo na voljo skupaj s Tiguanom.

Pobegli posnetki zunanjosti nam omogočajo jasen pogled na Tiguanov gladek nos, široko spodnjo rešetko in ozko zgornjo rešetko, ki jo sestavlja preprosta sploščena plošča, ki je skoraj zagotovo osvetljena in povezuje zatemnjeni enoti žarometov. Namesto močnih ravnih linij, ki se od nosu do repa vlečejo vzdolž bokov aktualnega SUV-ja, ima novi Tiguan mehkejše linije, ki jih zaznamuje par obrvi nad sprednjimi in zadnjimi kolesnimi odprtinami ter nežno dvigajoča se linija pasu. Značilnost zadka je debela plastična plošča, ki povezuje obe zadnji luči.

Tretja slika prikazuje notranjost, kar pa ni tako zanimivo, saj smo si neskrito armaturno ploščo s 15-palčnim tabličnim zaslonom na dotik in prestavno ročico, nameščeno na krmilno ročico, ogledali že v VW-jevem nedavnem napovedniku. Z odstranitvijo tradicionalne prestavne ročice na konzoli se je sprostil prostor za novo “stikalo za vozniško izkušnjo”, ki si ga lahko ogledate v novem Volkswagnovem promocijskem videoposnetku.

Ta stikalo je nekako križanec med BMW-jevim krmilnikom iDrive in tradicionalnim izbirnikom načinov vožnje, saj omogoča spreminjanje več nastavitev v avtomobilu s kombinacijo vrtenja stikala in pritiskanja na njegovo sredino. VW pravi, da je mogoče z njim prilagoditi glasnost radia, prilagoditi delovanje sistema pogona na vsa kolesa in pogonskega sklopa ter prilagoditi ambientalno osvetlitev. Vsekakor je videti kul, čas pa bo pokazal, kako nadležna ali uporabna je zadeva v praksi.

Nekaj podobnega smo videli v nedavno predstavljenem VW-jevem konceptu ID.2all, vendar za razliko od omenjenega malega kombija novi Tiguan ne bo na voljo z električnim pogonskim sklopom. Namesto tega bo na platformi MQB Evo, ki jo že uporabljajo avtomobili, kot je osma generacija Golfa, na voljo vrsta bencinskih, dizelskih in hibridnih pogonskih sklopov.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Tako bi lahko izgledal novi NISSAN NAVARA

POLICIJA s pomočjo UMETNE INTELIGENCE analizira vzorce vožnje in NADZORUJE voznike