Oktobra 2017 se je Mercedes z modelom G 65 Final Edition poslovil od razreda G z motorjem V12. Junija 2023 se je z modelom G500 V8 Final Edition končala pot osem-valjnega modela brez motorja AMG. G 63 je še vedno na voljo, vendar bo legendarni terenec 45 let po debiju prvotne različice postal električni avtomobil.
Od leta 2024 bo na voljo različica razreda G brez motorja z notranjim izgorevanjem. Električni G, ki je bil kot prototip prikazan na sejmu mobilnosti IAA v Münchnu, je vse bližje. Dve leti po predstavitvi modela Concept EQG na istem sejmu je znamka predstavila skoraj serijski prototip. Mercedes je še pred sejmom v Münchnu uradno sporočil, da si bodo lahko obiskovalci IAA električni G ogledali “nekaj mesecev pred svetovno premiero prihodnje leto“. Več podrobnosti ni bilo na voljo, vemo pa, da bo v bližnji prihodnosti ohranjen model z običajnim pogonom.
Mercedes je ostal skrivnosten glede specifikacij, vendar se pričakuje, da bo EQG opremljen s štirimi motorji in opcijskim baterijskim sklopom visoke gostote, ki uporablja kemijo silicijevih anod. To naj bi povečalo energijsko gostoto za 20 do 40 odstotkov na 800 Wh/l na ravni celice in omogočilo “znaten” dodaten doseg. EQG z daljšim dosegom pa bo na trgu šele leta 2025, torej približno leto dni po standardni električni različici. Omeniti velja, da EQG ne bo prvi električni Mercedes s štirimi motorji, saj je imel SLS AMG Electric Drive takšno konfiguracijo že leta 2012. Ocenjuje se, da bo električni SUV tehtal približno tri tone ali več. Zaradi svoje škatlaste oblike, ki ima manj kot idealen koeficient zračnega upora, bo potreboval to napredno baterijsko tehnologijo, da bo dosegel primeren doseg.
EQG bo uporabljal modificirano različico podvozja z jeklenim okvirjem v obliki lestev, ki podpira tudi bencinski/dizelski razred G (W 463). Mercedes je napovedal, da bo imel sprednjo os z dvojno premo in zadnjo os z vlečnimi rokami. Baterija je nameščena v jeklenem ohišju in obdana s polimerno zmesjo, ojačano z ogljikovimi vlakni, ki jo ščiti med terensko vožnjo in brodenjem po globokih vodah. Poleg običajnih načinov vožnje (Eco, Comfort, Sport) so na voljo tudi načini Trail, Rock in Sand ter način Creep, ki omogoča vožnjo po terenu z vnaprej določeno hitrostjo. Še en zabavni trik bo G-turn, ki pri Mercedesu pomeni obrat za 360 stopinj (“Panzerwende”), potem ko s prestavnimi ročicami izberete, ali želite voziti levo ali desno.
Električno vozilo G poleg vozila G z notranjim izgorevanjem izdeluje podjetje Magna Steyr v Gradcu v Avstriji. Časopis Handelsblatt je v začetku leta zapisal, da bi lahko bil električni razred G med prvimi Mercedesovimi električnimi avtomobili, ki se bodo znebili imena “EQ”, vendar še nič ni uradno.