Skoraj vsako leto smo priča predstavitvi posebne predelave študentov in strokovnjakov iz Azubi Cars. Tudi letos je tako. V deveti izvedbi je 29 pripravnikov porabilo več kot 2.000 delovnih ur za preoblikovanje vozila Enyaq v mobilno pisarno, ki se lahko uporablja tudi kot avtodom. Digitalni nomadi obožujejo ta trik. Zato pozdravimo Škodo Roadiaq.
Za dokončanje projekta, ki je vključeval predelavo različice vozila Enyaq s štirikolesnim pogonom, ki ga je podarila Škoda, je bilo potrebnih približno devet mesecev. To je prvo predelano električno vozilo, vendar ne prvi SUV, saj so Sunroq, Mountiaq in Afriq temeljili na modelih z visokimi nogami. Najprej je bil avtodom Enyaq 80x Sportline, nato pa so ga prebarvali v smaragdno zeleno in lunino belo ter mu dali 21-palčna platišča Supernova. Roadiaq ohranja dolžino običajnega modela Enyaq (4 649 milimetrov) in širino (1 879 milimetrov), vendar ima nekoliko daljšo medosno razdaljo (2 770 milimetrov) in večjo oddaljenost od tal (190 milimetrov). Poleg tega je visok 2.050 milimetrov, kar pomeni, da se je po namestitvi novega dela strehe njegova višina povečala za več kot 350 milimetrov. Da bi povečali prostor nad glavo, so morali vajenci odrezati del prvotne strehe. Odstranjena je bila tudi leva ročica zadnjih vrat.

Kot pri vseh avtodomih se pravi čar skriva v notranjosti, kjer je koncept opremljen s posteljo za eno osebo in celo s kuhinjskimi aparati. Roadiaq ima na voljo stole in mize ter skodelice in kozarce, kot bi pričakovali od svojega doma. Drugi dodatki vključujejo brezžični zvočnik in prho na sončno energijo, aparat za espresso kavo in celo komplet za preživetje v avanturističnih razmerah. Na voljo je tudi 27-palčni zaslon, ki je opremljen s priklopno postajo ter kombinacijo brezžične tipkovnice in miške, kar je bistvenega pomena za mobilno pisarno. Dodatne vtičnice zagotavljajo, da vam nikoli ne zmanjka energije. Za odmor za kosilo so na voljo lonci in ponve, s katerimi lahko na poti pripravite svoj najljubši obrok.



















