Isuzu D-Max je srednje velik pickup, ki v Aziji, Evropi, Afriki, Južni Ameriki in Oceaniji konkurira Toyoti Hilux, Nissanu Navara in podobnim modelom. Pred začetkom prodaje 12. oktobra so na Tajskem pravkar premierno predstavili posodobljeno različico, vključno z najbolje opremljenim modelom V-Cross 4×4.
Posodobljeni D-Max ima na pokrovu motorja večjo izboklino in spremenjeno masko hladilnika, ki je zdaj postavljena višje. Spodnja maska ima zdaj v vogalih zračne lopute. Dnevne luči so na zgornjem delu žarometov. Na zadku so nove zadnje luči, ki imajo tristopenjsko obliko v obliki črke L. Spojler na zgornjem delu prtljažnih vrat je postal zajetnejši.
V prenovljeni kabini sta za upravljanje 9,0-palčnega informacijsko-zabavnega sistema na voljo dva fizična gumba za nastavitev in glasnost. Zaslon instrumentne plošče se je povečal na sedem palcev. Obloge okrog merilnikov in vratnih plošč imajo vzorec, ki ga Isuzu imenuje “miura”. Potniki v prvi in drugi vrsti imajo dostop do priključka USB-C.




D-Max je opremljen tudi z izboljšano varnostno tehnologijo. Nova stereo kamera lahko zazna pešce ali nevarnosti na cesti in omogoča samodejno zaviranje avtomobila. Ogrevano ohišje preprečuje, da bi se objektiv pri nizkih temperaturah zameglil. Za tovornjake z ročnim menjalnikom je na voljo prilagodljivi tempomat. Aktualna različica modela D-Max izvira iz leta 2019. Takrat je bila to prva nova različica tega vozila po osmih letih.
Različica D-Max V-Cross z najvišjo zmogljivostjo ima turbodizelski 3,0-litrski vrstni šestvaljni motor, ki proizvede 140 kilovatov (188 KM) in 450 njutonmetrov navora. Kupci lahko izberejo šeststopenjski ročni ali šeststopenjski samodejni menjalnik. polovornjak je dobil nov način za vožnjo po neurejenem terenu, ki prilagodi zavorne sposobnosti in krmiljenje motorja pri vožnji po terenu.
Manjše različice so na voljo z 1,9-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom z močjo 148 KM (110 kW) in 350 Nm. Na voljo je tudi šeststopenjski ročni ali šeststopenjski samodejni menjalnik.
Na Tajskem je dvovratni D-Max vstopni model z začetno ceno 17.560 USD (650.000 tajskih bahtov). Cena dvovratnega modela V-Cross z najvišjo stopnjo opreme je 24.777 USD (917.000 tajskih bahtov). Najdražja izvedba je štirivratna različica V-Cross s samodejnim menjalnikom za 33.967 USD (1,257 milijona tajskih bahtov).
Isuzu je leta 2022 po vsem svetu prodal približno 340.000 primerkov modela D-Max. Še posebej priljubljen je bil na Tajskem, kjer je poltovornjak lani dosegel 180.000 prodanih primerkov.