Mercedesov električni sedem-sedežni SUV je dobil prenovo. Vizualne spremembe so omejene, vendar je osnovni model EQB 250 opuščen. Preostale tri različice imajo boljšo porabo energije in ustrezno večji doseg. Zdaj so bile dokončno določene tudi cene. Zaradi ukinitve modela EQB 250 se zdaj cena začne pri 53.515 EUR (namesto opuščene različice s ceno 52.550 EUR). Nova vstopna različica EQB 250+ je tako za približno 500 evrov cenejša.
Ena od vizualnih novosti je, da je na rešetki hladilnika s črnimi ploščami zdaj Mercedesov vzorec z veliko majhnimi zvezdicami. Ta različica rešetke je opcijska in jo je mogoče videti le na rdečem vozilu na spodaj prikazanima fotografijama slikah.
Vendar naj bi Mercedes EQB vizualno dohiteval velika modela EQE in EQS. Z novim sprednjim odbijačem naj bi poudarili širino avtomobila, spremenjene pa so tudi zadnje luči. Spremembe v notranjosti vključujejo volan sedanje generacije z upravljanjem na dotik. S posodobljenim operacijskim sistemom MBUX je zdaj mogoče videz zaslonov bolj prilagoditi. Poleg tega je 10,25-palčni zaslon na dotik zdaj del serijske opreme. Izboljšani so bili tudi senzorji. Na voljo sta na primer nova večnamenska kamera mono in nova kamera za vzvratno vožnjo. Aktivni sistem opozarjanja na zapustitev voznega pasu naj bi zdaj deloval bolj udobno – s posegi v krmiljenje namesto z uporabo zavor. Vse to bodo verjetno opazili le zagrizeni ljubitelji.
Za nas je še bolj zanimivo, da je zdaj podprta funkcija Plug & Charge. Vse, kar morate storiti, je, da priključite kabel, in postopek polnjenja se samodejno začne na združljivih polnilnih mestih. Preverjanje pristnosti ne poteka več prek aplikacije ali polnilne kartice, temveč prek polnilnega kabla. Druga novost je, da je za EQB s petimi sedeži prvič na voljo priključek za prikolico; vlečna zmogljivost znaša 1,7 tone. Tudi če Mercedes v svojem sporočilu za javnost o tem ne pove niti besede: Od prejšnjih štirih kombinacij motorja in baterije pri modelu EQB je bila osnovna različica očitno opuščena. EQB 250 ni več na novem ceniku. Tako ostajajo EQB 250+ z zadnjim pogonom in veliko 71-kWh baterijo ter dva modela s pogonom na vsa kolesa, ki se morata v Nemčiji zadovoljiti s 67-kWh baterijo (spremenjene vrednosti so v krepkem tisku).
EQB 250 (opuščen) | EQB 250+ | EQB 300 4Matic | EQB 350 4Matic | |
Pogon | 140 kW FWD | 140 kW FWD | 168 kW AWD | 215 kW AWD |
Motorji spredaj/zadaj | PSM/- | PSM/- | ASM/PSM | ASM/PSM |
0-100 km/h | 8,9 Sek. | 8,9 Sek. | 8,0 Sek. | 6,2 Sek. |
Najvišja hitrost | 160 km/h | 160 km/h | 160 km/h | 160 km/h |
WLTP-poraba (doslej) | 16,3-18,3 kWh | 16,1-18,1 kWh | 18,1-19,7 kWh | 18,1-19,7 kWh |
WLTP-poraba | 14,4-16,7 kWh | 15,2-17,5 kWh | 17,1-19,2 kWh | 17,1-19,2 kWh |
Baterija neto | 66,5 kWh | 70,5 kWh | 66,5 kWh | 66,5 kWh |
WLTP-doseg (doslej) | 422-473 km | 452-507 km | 387-423 km | 387-423 km |
WLTP-doseg (sedaj) | 456-528 km | 463-536 km | 396-448 km | 396-448 km |
Cena (doslej) | 52.550 € | 53.978 € | 55.519 € | 58.197 € |
Cena (sedaj) | – | 53.514 Euro | Kot doslej | Kot doslej |
Iste tri motorizacije so na voljo tudi v ZDA, vendar imajo tam modeli s pogonom na vsa štiri kolesa tudi veliko baterijo:
Kot že omenjeno, se je poraba energije v primerjavi s prejšnjimi različicami nekoliko zmanjšala, medtem ko se je doseg ustrezno povečal. Različica EQB 250+ z najdaljšim dosegom zdaj doseže 536 namesto 507 kilometrov. To je bilo doseženo z aerodinamičnimi optimizacijami in pnevmatikami z manjšim kotalnim uporom. Tudi nova funkcija “povečanje dosega” je zasnovana tako, da zmanjšuje porabo. Če je ta funkcija aktivirana, se na zaslonu na dotik prikažejo nasveti za varčevanje z energijo. Glede na situacijo se na merilniku hitrosti prikaže tudi rdeča črta, ki ustreza največji hitrosti vožnje, pri kateri se je mogoče izogniti nadaljnjemu postanku za polnjenje.
EQB je po želji še vedno na voljo kot sedem-sedežno vozilo. Dva sedeža v tretji vrsti sta zasnovana tako, da lahko v njiju sedijo osebe, visoke do 1,80 metra. Drugo vrsto sedežev je mogoče vzdolžno premakniti za 14 centimetrov – prav tako kot opcija. Posodobljeno različico EQB je mogoče naročiti od jeseni 2023, v evropske prodajne salone pa bo prispela v začetku leta 2024. Mercedesov EQA bo doživel podobne spremembe – kot je znano, temelji na isti platformi (MMA).