Družba Human Horizons, ki stoji za blagovno znamko HiPhi, je objavila prve slike in informacije o modelu HiPhi A. Električni superšportnik s štirimi vrati in štirimi sedeži z močjo 960 kW bo v celoti predstavljen jutri na avtomobilskem salonu v Guangzhou.
Potem ko smo sprva dobili le eno sliko, so jih pri kitajski premium blagovni znamki zdaj poslala več. Na spletni strani je tudi več slik vozila HiPhi A. Ta ima elemente iz ogljikovih vlaken in matiran lak. Široki blatniki so prilagojeni za zelo široke pnevmatike. Na slikah je vidno tudi veliko zadnje krilce. V notranjosti je kokpit osredotočen na voznika, zadnji del pa naj bi bil prostoren in udoben.

Avtomobil poganja sistem za pogon na vsa kolesa z močjo 960 kW. Temelji na elektromotorju na sprednji osi in dveh motorjih na zadnji osi. S tem naj bi HiPhi A dosegel sprint do 100 km/h v nekaj več kot 2 sekundah, največja hitrost pa naj bi znašala skoraj 300 km/h. Motorji imajo rotorje na osnovi karbona. Skupaj z oljnim hlajenjem to omogoča izjemno visoke hitrosti 22.000 vrtljajev na minuto in izjemno visoko neprekinjeno moč 30 minut. Hkrati naj bi bili motorji lahki, kompaktni, izjemno tihi in jih je mogoče nadgraditi.
Električni pogon in baterija delujeta pri napetosti 800 voltov. HiPhi še ni razkril zmogljivosti akumulatorja ali dosega. Vendar lahko baterija zagotavlja neverjetnih 1,5 MW moči. HiPhi ne navaja podatkov o največji moči polnjenja, vendar ker baterije običajno absorbirajo podobno količino energije, kot jo oddajo, je mogoče pričakovati zelo visoko vrednost. Baterija je nameščena v izjemno stabilnem karbonskem ohišju. HiPhi daje prednost lahki konstrukciji tudi v drugih pogledih. Ohišje je izdelano iz titanove zlitine “TC4”, za šasijo pa so uporabljene aluminijeve zlitine, nanokeramika in drugi materiali. HiPhi namerava pri proizvodnji sodelovati s centrom za inteligentne proizvodne sisteme na univerzi ShanghaiTech.

Podvozje ima krmiljenje zadnjih koles, nadzorovane amortizerje in sistem za vektoriranje navora HVC (HiPhi Vectoring Control). Teža mora biti med sprednjo in zadnjo osjo razporejena skoraj v idealnem razmerju 50 : 50. Avtomobil bo izdelan v omejeni seriji, proizvodnja in dobava pa se bosta predvidoma začeli v prvem četrtletju leta 2025. Avto je rezultat sodelovanja s podjetjem WeSail New Energy Automotive. HiPhi je prispeval svojo tehnologijo baterij in motorjev, WeSail pa “tradicionalne elemente hiperavtomobila Apollo“.



