in ,

LEVC L380 je električni minivan, ki ga je navdihnilo največje potniško letalo na svetu

Kitajski model je videti kot Airbus A380 za cesto, saj v štirih vrstah omogoča prevoz do osem potnikov.

Podjetje LEVC, ki je v lasti družbe Geely, je znano po proizvodnji londonskega taksija TX in njemu enakovrednega lahkega dostavnega vozila, vendar je na Kitajskem pripravljeno predstaviti povsem drugačen, popolnoma nov model. LEVC L380 je popolnoma električni minivan, ki se z imenom in zunanjo obliko sklicuje na Airbus A380.

Izbira največjega potniškega letala na svetu kot navdiha za minivan je pameten način oglaševanja njegove prostornosti in udobja. Poleg tega so Geelyjevi oblikovalci poskušali na zunanjost modela L380 vključiti nekatere linije letala A380 in pri tem izkoristiti proporce enoprostorca. Sprednji del odlikujejo LED-trakovi po vsej širini, žarometi na odbijaču, vitki sesalniki in masivno vetrobransko steklo. Profil je dokaj preprost, z obrobljenimi kljukami vrat in velikimi okni, medtem ko ima navpično odrezan zadek po vsej širini zadnje luči s futuristično grafiko LED.

Električni kombi bo na voljo v 6- ali 8-sedežni konfiguraciji, pri čemer bo slednja razporejena v štirih vrstah. Posnetki notranjosti razkrivajo, da je sedeže v četrti vrsti mogoče zložiti in pospraviti v nišo pod prtljažnikom, medtem ko ima drsna tretja vrsta prednost pred prostorom za noge ali prtljažnikom.

Podjetje LEVC modela še ni v celoti predstavilo, na družabnih omrežjih pa je prikazalo temne napovednike. Vendar so kitajski mediji – med njimi tudi Car News China – objavili niz fotografij zunanjosti in notranjosti, ki izhajajo iz LEVC-ove vloge za dovoljenje za prodajo na lokalnem trgu, skupaj z nekaj specifikacijami.

LEVC L380 meri 5.316 mm v dolžino, 1.998 mm v širino in 1.940 mm v višino, njegova medosna razdalja znaša 3.185 mm, njegova lastna masa pa 2.805 kg.

Uradno je bilo potrjeno, da je osnova modela L380 nova LEVC-ova prostorsko usmerjena arhitektura (SOA), ki je predelana različica Geelyjeve platforme SEA. Moč bo po poročilih zagotavljal en elektromotor z močjo 200 kW (272 KM). Po navedbah kitajskih medijev bo energijo zagotavljal baterijski sklop iz nikelj-kobalt-manganata (NMC), ki ga na Kitajskem proizvaja skupno podjetje CATL-Geely. Njegova zmogljivost ni znana, vendar je platforma SOA združljiva z baterijami z zmogljivostjo med 73 in 120 kWh, kar zadostuje za največji doseg 695 km.

Pričakujemo, da bomo več informacij o električnem vozilu, ki ga je navdihnil Airbus, izvedeli ob njegovem uradnem debiju nekje v prihodnjih tednih. LEVC L380 bodo izdelovali v kitajskem mestu Žedžijang, poleg modela LEVC TX. Tekmeci na kitajskem trgu so dvojčka Zeekr 009 in Volvo EM90 ter številni drugi podobno veliki mini avtomobili, kot so Li Mega, Denza D9, Xpeng X9 in Maxus Mifa 9.

2 komentarja

Komentiraj
  1. Po kakšnem kriteriju je 5.316 mm dolg avtomobil za vas MINIvan.
    V to skupino po moje sodijo avtomobili dolžine okoli 4.5 m, npr. skupina Eurovan (Evasion, 806, Phedra, Ulyse), Senic, Touran, Zafira, 4008 ipd.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Naprodaj Ford F-150 za kaskaderske podvige Kena Blocka

Jiyue 07 je nov kitajski električni adut, ki prepriča tudi z obliko